۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۴۸۲۵۶۸
عضو هیأت داوران دومین جشنواره هنرهای تجسمی اشراق:

حوزویان پتانسیل خوبی در زمینه هنر دارند

عضو هیأت داوران دومین جشنواره تخصصی هنرهای تجسمی اشراق گفت: قشر حوزوی پتاتسیل خوبی در زمینه هنر دارند.
حوزویان پتانسیل خوبی در زمینه هنر دارند

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سید حسن موسی زاده عضو هیأت داوران دومین جشنواره تخصصی هنرهای تجسمی در سخنانی اظهار کرد: کارهایی که امروز داوری شد هم حرفه ای بود و هم حرفه‌ای نبود بعضی کارها خیلی خوب بود و بعضی کارها خوب نبود و این نشان دهنده این است که در قشر حوزوی پتانسیل خوبی را در زمینه هنر دارند.

وی در ادامه افزود: کسانی که کارهای بهتری ارائه دادند کسانی هستند که در طول سال کنار درس حوزوی مشغول فکر کردن ،کار کردن هستند و کارهای ضعیف ارائه داده‌اند آن دسته  هستند که صرفا برای این جشنواره استارت کار را زده‌اند و بدون هیچ پیش نیاز و پشتوانه ای کار کردن که این درست نیست و جواب نمی‌دهد.
 
وی در زمینه پیشرفت طلاب هنرمند ابراز کرد: کلاسهای بیشتری باید برگزار شود کارهای بیشتری باید ببینند و در جریان رویدادهای حرفهای و نیمه حرفهای قرار بگیرند که این‌ها باعث انگیزه بیشتر می‌شود.

موسی زاده در مورد آثار ارائه شده به جشنواره گفت: کارهای بخش تصویر سازی موفق تر نسبت به بخش گرافیک بود که این باعث تعجب بنده شد و توقع نداشتم کارهای در این سطح حرفه‌ای اینجا ببینم چون به هرحال تخصص طلاب چیز دیگری است.

وی تصریح کرد: اگر جایگاه ارزشی هنر برای هنرمند و هر کسی که دارد به هنر علاقمند می‌شود، بازتر و ارزشمند تر  شود و به عنوان یه کار دوم و سوم به آن نگاه نکند مطمئناً در کار خودش پیشرفت چشمگیری می‌کند.

عضو هیئت داوران دومین جشنواره تخصصی هنرهای تجسمی گفت: برگزاری یک نمایشگاه نتیجه یک دوره فعالیت خود هنرمند و برگزار کنندگاه نمایشگاه است. هنرمند وظیفه اش خلق اثر است اما برگزار کننده‌گان و کسانی که امکانات برای‌شان فراهم است باید دید چه امکاناتی را برای این هنرمندان طلبه فراهم کرده‌اند از قبیل برگزاری کلاسها و ورک شاپ ها تخصصی به نمایش گذاشتن آثارحرفه ای برای هنرمندان دعوت از اساتید حرفه‌ای اینجا محل نتیجه گیری است./872/د102/ی

ارسال نظرات