۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۴۸۳۷۷۳
عضو هیأت داوران جشنواره هنرهای تجسمی اشراق:

هنر زبانی قابل درک برای تمام ملل و مذاهب است

عضو هیئت داوران دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی گفت: هنر زبانی قابل درک برای تمام ملل، مذاهب و حتی هنرمندان دیگر است.
هنر زبانی قابل درک برای تمام ملل و مذاهب است

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محسن مقدادی عضو هیأت داوران دومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی با تشکر از هنرمندان طلاب که دراین جشنواره شرکت کرده‌اند گفت: آثاری که امروز اینجا بررسی شد در زمینه نقاشی، نگار گری، طراحی و معرق چوب بود که ان شاءالله آثار برگزیده را در نمایشگاه همراه با معرفی چهره‌های برتر شاهد خواهیم بود.
مقدادی تصریح کرد: هنر زبانی است که قابل درک برای تمام ملل، مذاهب و حتی هنرمندان دیگر است.

وی در ادامه گفت: توقع من از هنرمندانی که در این جشنواره شرکت داشتند این است که باید از هنر خود به عنوان یک زبان تبلیغی استفاده کنند.
وی اظهار کرد: جا دارد که دفتر تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه از فعالیت‌های هنری این عزیزان پشتیبانی کنند که ان شاءالله همکاریشان مثمر ثمر باشد و شاهد آثار فاخرتر و بهتری در جشنواره‌های بعدی باشیم.
ایشان با اشاره به اینکه طلاب باید سواد هنری خود را به لحاظ مطالعه افزایش دهند و از آثار ارائه شده در شبکه های مجازی و سایت های هنری استفاده کنند ابراز داشت: برگزاری این جشنواره ها  صرفا به معنای برگزار شدن یک جشنواره نیست و این باید برای بالا بردن آگاهی‌ها و سواد بصری باشد که طلاب حتما باید به آن آشنا باشند و با این زبان بتوانند مبلّغ هنری دین اسلام باشند./872/د102/ی

ارسال نظرات