۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۸۴۰۵۶
در جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه؛

اصحاب رسانه فارس بر گرد پیكر شهید گمنام حضور می‌یابند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از برگزاری جشنواره شعر «شهدای هنر و رسانه» با حضور شهید گمنام و شعرخوانی شاعران برجسته استانی خبر داد.
شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره شعر «شهدای هنر و رسانه» با حضور شهید گمنام ویژه اصحاب رسانه این استان خبر داد و گفت: در این برنامه جمعی از شاعران برجسته استانی نیز به شعرخوانی خواهند پرداخت.

وی هدف از برگزاری این برنامه را تولید آثار هنری در راستای معرفی شهدای مظلوم هنر و رسانه استان فارس به تمامی اهالی اصحاب هنر و رسانه دانست كه شاعران و علاقه‌مندان استان آثار خود را با محوریت معرفی شهدای رسانه و شهدای هنرمند استان به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و در همین راستا بخشی از اطلاعات شهدای هنرو رسانه در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام در خدمت شاعران و علاقمندان قرار گرفته است.

امیری‌نژاد، زمان برگزاری این برنامه را ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۱ اسفندماه جاری در سالن شهید ركن صدا و سیمای مركز فارس اعلام كرد و افزود: این برنامه با حضور خانواده‌های معزز شهدای هنرمند و رسانه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اظهار كرد: پس از تکمیل اشعار شاعران و همچنین سایر موارد از جمله وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدای عزیز کتاب این‌جشنواره چاپ خواهد شد و این به عنوان سند معتبری برای اصحاب رسانه و هنر است که می‌توانند با این ستارگان‌راه انقلاب را بهتر طی كنند.

وی در پایان گفت: این برنامه به‌همت سازمان بسیج رسانه و با همكاری سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیما و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار خواهد شد./۹۱۹/102/ب2

ارسال نظرات