۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۸۴۲۱۹
سرهنگ رضایی مطرح کرد؛

مردم شهرستان ملارد همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ملارد از تقدیم 280 شهید دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم این شهر همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
سرهنگ رضایی ملارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران ملارد به همراه جمعی از اعضای حوزه های مقاومت این شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با این استاد برجسته درس خارج دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ رضایی فرمانده در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: شهرستان ملارد مقتل شهید تهرانی مقدم و یاران باوفای ایشان است و همواره انقلابی بودن خود را در همه صحنه های مختلف نظام اسلامی نشان داده است.

وی افزود: مردم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن در دفاع از نظام ولایت کوشا بوده اند تا جایی که در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی 280 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این مسأله را برای خود یک افتخار بزرگ می داند و این روحیه را تا به امروز حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز شهرستان ملارد 19 شهید مدافع حرم نیز داشته است، خاطرنشان کرد: این افراد بزرگ در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه رفته و جان خود را تقدیم حضرت زینب(س) کرده اند و هنوز هم عده زیادی از جوانان این شهرستان هستند که خواهان حضور در مناطق جنگی این کشور هستند و می خواهند از حریم حضرت زینب(س) دفاع کنند.

وی تأکید کرد: این مسأله افتخاری دیگر برای ما است که بیش از یک پنجم جمعیت 450 هزار نفری شهرستان ملارد بسیجی و همیشه در صحنه هستند و در سال 88 که فتنه گران در صدد براندازی انقلاب اسلامی بودند نیز با حضور فعال و به موقع در صحنه حاضر شدند و حمایت همه جانبه خود را از نظام و ولایت فقیه با جان و دل اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در دوران فتنه 88 این شهرستان جانباز نیز داشته است، ابراز داشت: ما هم امروز با صراحت اعلام می کنیم در هر لباسی که باشیم خودمان را سرباز ولایت را می دانیم و از نظام و انقلاب دفاع می کنیم و البته راهی که امام راحل و شهدا برای ما ترسیم کرده اند را تا ظهور امام زمان(عج) با قدرت ادامه می دهیم./1330/پ202/ی

ارسال نظرات