۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۸۴۴۸۷
امام جمعه اروندکنار:

دشمنان ناتوان از انکار فضایل حضرت زهرا هستند

امام جمعه اروندکنار با اشاره به تلاش های حضرت زهرا(س) در بازپس گیری خلافت مولای متقیان، گفت: دشمنان ناتوان از انکار فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.
حضرت زهرا

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: باید دلایل ورود و ضرورت دفاع آن حضرت از کیان ولایت برای همگان تبیین تا عظمت مقام امامت و ولایت پیش از پیش آشکارتر شود.

امام جمعه اروندکنار با بیان محبت ها و مهرورزی های خاتم الانبیاء(ص) به دخترشان خاطرنشان کرد: فضایل، مقام و منزلت حضرت زهرا(س) از سوی حضرت ختمی مرتبت برای همگان تبیین شد و سیده نساء العالمین مقام معنوی و منزلت خود را پس از غصب خلافت در راستای بازپس گیری حق امیرمؤمنان(ع) و استمرار امامت و ولایت هزینه کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار با اشاره به اینکه جامعه صدر اسلام از منزلت و مقام حضرت زهرا(س) آگاه بود، اظهار داشت: با وجود آگاهی و تبیین منزلت، دشمنان و غاصبان خلافت با حضرت زهرا(س) رفتاری ناشایست از خود نشان دادند اما روشنگری های این بانوی بزرگوار درباره خلافت و ولایت، حجتی بر همگان در پیشگاه عدل الهی است.

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه دشمنان ناتوان از انکار فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) هستند، ابراز داشت: آنها تلاش به مبرا ساختن نقش برخی در به شهادت رساندن بی بی دو عالم هستند در حالی که سندها و مدارک موجود در کتاب هایشان گواه بر انجام چنین اقداماتی است.

وی با بیان انتخابی بودن ولایت و امامت از دیدگاه اهل تسنن عنوان کرد: تشیع چنین امری را انتصابی و از سوی خداوند بیان می کند و آیات و روایات فراوانی دال بر چنین مسأله ای است.

امام جمعه اروندکنار علمای مستبصر اهل تسنن را که به مذهب تشیع گرویدند، بهترین دلیل بر دیدگاه نادرست انتخابی بودن امامت و ولایت برشمرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات