۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۴۸۴۸۴۹
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضعف شدید دولت نسبت به ایجاد شغل در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی گفت: رکودی که در دولت یازدهم اتفاق افتاده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده به طوریکه نرخ بیکاری در این دولت افزایش داشته است.
حسینعلی شهریاری

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب مسؤولان باید مشکلات مردم را بررسی کنند و نگویند مشکلات مربوط به گذشته است، چرا که در حال حاضر افرادی که  روی کار می آیند هر مشکلی را مربوط به دولت قبل می دانند.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب تذکر داده اند که مسؤولان برای مردم اشتغال ایجاد کنند اما رکودی که در دولت روحانی اتفاق افتاده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است و نرخ بیکاری در این دولت افزایش داشته است .

شهریاری تصریح کرد: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان تحصیلکرده های بسیاری داشته در مدت چهار سال دولت چند درصد از این افراد را جذب سازمان‌ها و ادارات کرده است و این در حالی است که دولت‌ها هرکدامشان در زمینه ایجاد اشتغال برای مردم استان آمارهای غیر واقعی و اشتباه را اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق آمارهای اشتباه دولتی ها که گفته می شود در هر سال 2 میلیون شغل در کشور ایجاد شده است، افزود: با این تفاسیر باید طی این چهار سال گذشته در سیستان و بلوچستان نزدیک به 60 هزار شغل ایجاد شده باشد.

شهریاری خاطرنشان کرد: این دولت، دولت موفقی نبوده است بلکه دولت بازنشسته ها و سرمایه داران بوده است .

شهریاری بیان داشت: مسؤولان از چند ماه قبل در حیطه انتخاباتی ورود پیدا کرده اند و فقط به دنبال افتتاح پروژه هستند، آن هم پروژه هایی که از دولت قبل انجام شده و این دولت در روزهای آخر می خواهد پروژه ها را افتتاح و کار را انجام شده بیان کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: مسؤولان این دولت چون چیزی تا انتخابات نمانده است، بیشتر برنامه های شعاری و انتخاباتی خواهند داشت./831/302/ب2

ارسال نظرات