۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۸۴۹۸۲
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسؤولان پاسخگوی مطالبات مردم و رهبری انقلاب باشند

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه سال ۹۵ «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» روزهای پایانی خود را سپری می کند، گفت: مسؤولان در پشت تریبون نماز جمعه پاسخگوی مطالبات مردم و رهبری انقلاب باشند.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر جدیت مسؤولان در پیگیری مطالبات رهبری و مردم بزرگ ایران، اظهار داشت: خدمت به مردم یک فضیلت و یک وظیفه بر عهده مسؤولان کشور است.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» روزهای پایانی خود را سپری می کند، عنوان کرد: مسؤولان در پشت تریبون نماز جمعه پاسخگوی مطالبات رهبری و مردم باشند، باید عملکرد خود را تشریح کرده و بگویند که در راستای مبارزه با فساد و اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام داده اند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت شفافیت با مردم و آگاهی ملت از مسائل و مشکلات کشوری به ویژه در حوزه اقتصاد، ادامه داد: تریبون نماز جمعه در اختیار مسؤولان سه قوه است و لازم است مسؤولان در این تریبون معنوی و سیاسی حاضر شوند و در این جایگاه گزارش عملکرد خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه قاچاق معضلی است که کشور را به ویرانی کشاند، تصریح کرد: مسؤولان پاسخ دهند که برای خشکاندن ریشه های قاچاق چه عملکردی داشته اند و چه راهکارهایی را برای ترویج مصرف کالاهای داخلی و مقابله با ورود کالاهای خارجی که کمر اقتصاد کشور را می شکند انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری خاطرنشان کرد: دولتمردان در طول این چند سال چشم امید به مذاکره و کشور‌های خارجی دوخته بودند و امروز زمان آن رسیده است که توضیح دهند در سایه برجام و مذاکرات چه گشایش‌هایی صورت پذیرفته و کدام مشکلات کشور و شهرها حل شده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات جز اتلاف زمان و انرژی برای کشور ثمری نداشت و لازم است مسؤولان از این مسأله درس بگیرند و به دنبال ظرفیت‌های درونی کشور باشند، تصریح کرد: این کشور و این ملت با توجه به درون خواهد توانست مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات را حل کند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی مختص سال جاری نیست و باید اقدام و عمل در راستای آن در سال‌های آینده نیز تداوم یابد تا کشور اسلامی ایران بتواند در مسیر اعتلا و پیشرفت قرار گیرد و در اوج عزت و اقتدار به سر برد./854/303/ب2

ارسال نظرات