۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۸۶۲۰۹
عضو مجمع نمایندگان:

انقلابی گری باید در مجمع طلاب نهادینه شود

حجت الاسلام جعفری با بیان این که نمایندگان طلاب باید پرچمدار انقلابی گری باشند، گفت: انقلابی گری ابتدا باید در مجمع و سپس در حوزه نهادینه شود.
مراسم انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی اکبر جعفری نماینده طلاب کازرون و نورآباد ممسنی در مجمع نمایندگان طلاب چهارشنبه شب در نشست عمومی این مجمع که در جامعه مدرسین برگزارشد،  با اشاره به رسالت مجمع نمایندگان طلاب گفت: باید با نگاه انقلابی بودن به رسالت خود نگاه کنیم.

وی افزود: نمایندگان باید در بین طلاب پرچمدار انقلابی گری باشند و مجمع نمایندگان طلاب هم باید این رویه را دنبال کند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: در دیداری که با آقای سید حسن نصرالله، پرچمدار انقلابی گری  داشتیم، ایشان گفت ما منتظر نمی مانیم تا آقا  دستوری داشته باشد؛ بلکه اگر حساس کنیم که رضایت رهبر انقلاب وجود دارد اقدام و عمل می کنیم، هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب باید همین رویه را دنبال کند.

وی ادامه داد: بنده انقلابی نیستم و انقلابی گری عمل نکرده ام، چون نتوانستیم در این زمینه حرکت کنیم، بنده در نمایشگاه مطبوعات از خبرگزاری ها خواستم که در این جمع با صفا و نخبگان حوزه ورود پیدا کنند و انعکاس اخبار به مردم داشته باشد و از مجمع نمایندگان نیز می خواهیم حمایت لازم را در این زمینه داشته باشد.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که ما با سرو صدا انتخابات برگزار می کنیم و می گوییم نماینده طلاب هستیم اما بعد به گونه ای دیگر عمل می شود، ابراز داشت: انحراف از مسیر انقلابی گری در حوزه خیلی خطرناک است؛ مراقب باشیم که در این عرصه ورود پیدا نکنیم تا دشمن از آن سوء استفاده کند.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان باید در مسیر دغدغه ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند، بیشتر فعال شود، تا مطالبات ایشان بیشتر در حوزه نمود پیدا کند و شاهد تحول چشمگیر باشیم.

عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه خاطرنشان کرد: پس از مطالبه رهبر معظم انقلاب در زمینه انقلابی، توقف در این بخش جایز نیست، در مسأله انتخابات باید انقلابی گری بیشتر مورد توجه قرار گیرد، البته این مساله انقلابی، ابتدا باید در مجمع و سپس در حوزه نهادینه شود./1323/ 202/ص

ارسال نظرات