۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۸۶۶۴۱

سمینار نقش زن در تحکیم نهاد خانواده در بوسنی و هرزگوین برگزار مي‌شود

سمینار «نقش زن در تحکیم نهاد خانواده در جامعه مدرن»، 26 اسفندماه به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین برگزار مي‌شود.
سمینار

به گزارش خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با همکاری اداره‌کل امور زنان و خانواده سازمان و فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه بوشنیاک، سمینار «نقش زن در تحکیم نهاد خانواده در جامعه مدرن» را برگزار می‌کند.

این سمینار طي روز پنجشنبه، 26 اسفندماه با حضور خانم علم الهدی، استاد دانشگاه شهید بهشتی، خانم آمرا بابیچ، شهردار ویسوکو، خانم صدیقه آودیچ، ريیس انجمن کوثر و خانم اسنیه ژانا شوشنیارا، استاد دانشگاه سارایوو و فعال اجتماعی در محل مؤسسه بوشنیاک برگزار مي‌شود.

آيين رونمايي از ترجمه زبان بوسنیایی کتاب «دا» با حضور خانم سیده اعظم حسینی و مترجم بوسنیایی اين اثر ارزشمند از ديگر برنامه‌هاي اين سمينار است.

در مراسم رونمایی از اين اثر، دو تن از نویسندگان بوسنیایی که آثاری را در خصوص دوران جنگ بوسنی و خاطرات خود از آن دوران نگاشته‌اند، حضور و سخن خواهند گفت.

به نوشته سازمان فرهنگ و ارتباطات، کتاب «دا» از جمله آثار برجسته دوره پُر افتخار دفاع مقدس است كه به تازگی از سوی رایزنی فرهنگی كشورمان به زبان بوسنیایی ترجمه و از سوی انتشارات دوبرا کنیگا به چاپ رسیده است./982/ب102/د

ارسال نظرات