۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۴۸۸۰۱۶
آیت الله جنتی:

داوطلبان انتخابات با پرهیز از عطش قدرت و با شیفتگی خدمت به مردم وارد میدان شوند

رییس خبرگان گفت: داوطلبان و هواداران آنها، با پرهیز از عطش قدرت و با خلوص نیت و شیفتگی خدمت به خلق خدا پای در میدان سیاست بگذارند.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان به‌مناسبت آغاز سال 1396 پیامی صادر کرد.

متن پیام رییس مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار! یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار! یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال! حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال.

امسال نیز همانند سال گذشته، سال نو هجری شمسی را با درخشش نام و یاد سرور زنان دو جهان، حضرت صدیقه طاهره(س) آغاز می‌کنیم. ضمن تبریک و آرزوی حلول سالی پرخیر و برکت برای مردم ایران اسلامی از خداوند متعال، امیدواریم این سال نیز به برکت توجه دل‌های جامعه اسلامی به دخت گرامی پیامبر اعظم(س)، نیکوترین و بهترین حال‌ها و مقامات معنوی در انتظار آحاد جامعه اسلامی باشد.

سالی که گذشت، برگ دیگری از زندگی فردی و اجتماعی ما سپری شد و رویدادهای ناگوار و رخدادهای نیکوئی را برای ما به یادگار گذاشت. مجلس خبرگان رهبری با انتخابات دوره پنجم، در سال 1395 هجری شمسی رسماً تشکیل شد و به لطف خداوند متعال در انتخابات داخلی خود رویکرد انقلابی‌تر منتخبان ملت به منصه ظهور رسید و چنانکه در اجلاسیه اسفندماه اخیر هم شاهد بودیم با بصیرت و دقت نظر به وظایف خود در پیشگاه ملت مسلمان ایران، اهتمام دارد.

همچنین در سالی که گذشته، مقاومت اسلامی در منطقه توفیقات چشمگیری چون فتح حلب و موصل در سوریه و عراق و نیز ناکام ساختن تجاوزهای گوناگون سعودی‌ ـ صهونیستی به «یمن» و «لبنان» را نمایش دادند و فرزندان حزب‌اللهی امت اسلام نشان دادند که دست خداوند بالاتر از دست همه مستکبران است. البته این توفیقات، مرهون امدادهای الهی و مجاهدتهای خالصانه فرزندان اسلام و رهبری هوشمندانه حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

با یاد سال گذشته، بر خود لازم می‌دانیم از زحمات مخلصانه مجاهدان راه خدا در مقاومت اسلامی و نیز رزمندگان و شهدای مدافع حرم، همچنین عزیزان آتش‌نشانی که در حادثه ناگوار، جان خویش را برای دفاع از جان و مال مردم، به طبق اخلاص گذاشتند نیز تجلیل کنیم و برای آنها و نیز دیگر از دست‌رفتگان از خداوند متعال آرزوی غفران واسعه و نیز درجات متعالی را داشته باشیم. 

سالی که در پیش داریم، در هفته‌های آغازین مصادف است با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا، امیدواریم فعالان این عرصه به‌ویژه داوطلبان و هواداران آنها، با پرهیز از عطش قدرت و با خلوص نیت و شیفتگی خدمت به خلق خدا پای در میدان سیاست بگذارند که در این صورت، ورای پیروزی و شکست ظاهری، موجبات رضایت خداوند متعال را از خود فراهم خواهند کرد. همچنین انتظار می‌رود مسئولان برگزاری و نظارت بر انتخابات، در انجام وظایف خود تنها خدا را در نظر بگیرند و مر قانون را رعایت کنند.

ان‌شاءالله خداوند دل‌های مردم را نیز هدایت کند تا با حُسن انتخاب خویش، اسباب پیشرفت و تعالی بیشتر ایران اسلامی را مهیا می‌سازند. 

از خداوند متعال مسئلت داریم امسال را که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مزین شده است، سالی قرار دهد که شاهد کوشش تمام مسئولان برای تحقق مطالبات به حق ملت ایران در این خصوص باشیم./1323/د102/ص

ارسال نظرات