۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۹۱۵۷۱
ویژه طلاب سطح عالی حوزه؛

کارگاه تخصصی غدیر پژوهی برگزار می شود

کارگاه تخصصی غدیر پژوهی (تربیت استاد) ویژه طلاب و روحانیان سطح عالی با همکاری معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه، مؤسسه غدیر شناسی و بنیاد بین المللی غدیر قم برگزار می شود.
کارگاه غدیر پژوهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کارگاه تخصصی غدیر پژوهی (تربیت استاد) ویژه طلاب و روحانیان سطح عالی با همکاری معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه، مؤسسه غدیر شناسی و بنیاد بین المللی غدیر قم برگزار می شود.

از اهداف برگزاری طرح غدیر پژوهی می توان به تقویت بنیه اعتقادی فعالان عرصه فرهنگی و آموزشی در حوزه امامت و ولایت، پاسخگویی مستدل به شبهات وهابیت و مخالفان مکتب اهل بیت(ع) با استفاده از منابع شیعه و سنی و به چالش کشاندن مخالفان مکتب اهل بیت(ع) اشاره کرد.

توانمند سازی دوست داران اهل بیت(ع) در پاسخگویی به مکاتب انحرافی، ترویج مکتب حیات بخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و گسترش فرهنگ نورانی غدیر، تربیت اساتید و مربیان غدیرپژوه و تقویت وحدت بین شیعه و سنی از طریق رد منطقی فرق انحرافی و نفوذی در میان تشیع و تسنن نیز از اهداف برگزاری این طرح به شمار می روند.

شایان ذکر است، این کارگاه تخصصی 31 فروردین و هفتم اردیبهشت در مسجد مدرسه علمیه حضرت آیت الله گلپایگانی و 14 و 21 اردیبهشت در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار می شود و زمان کلاس ها نیز ساعت 8 است و به شرکت کنندگان نیز از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است، طلاب علاقه مند به شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند به دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی واقع در حیاط قسمت اداری مدرسه عالی دارالشفاء قم مراجعه کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اینترنتی مؤسسه غدیرشناسی به نشانی www.ghadirshenasi.ir مراجعه کنند یا با شماره 09022022161تماس گیرند./1324/ت303/ی

 

ارسال نظرات