۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۹۱۸۳۸

۲۴ زوج طلبه تبریزی عازم کربلای معلی شدند

۲۴ زوج طلبه تبریزی با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و اداره کل اوقاف استان آذربایجان شرقی عازم عتبات عالیات شدند.
ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی در مراسم بدرقه طلاب به کربلای معلی، این سفر را یک سفر معنوی و ازشمند خواند و اظهار داشت:  زیارت قبور ائمه(ع) توفیق بزرگی است که نصیب انسان می شود.

وی با تقدیر از زحمات معاون فرهنگی مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی و اداره اوقاف استان، تصریح کرد: اداره اوقاف و واحد فرهنگی مرکز خدمات با همکاری و همیاری زمینه این سفر معنوی را برای طلاب آماده کردند که جای قدردانی و تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با تأکید بر بهره گیری از فرصت معنوی سفر عتبات عالیات و غنیمت دانستن این فرصت به دست آمده شد، اضافه کرد: همه خواهران و برادران باید نهایت استفاده معنوی را از این سفر داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز خدمات در راستای خدمت رسانی به طلاب، ادامه داد: حقیقتاً مرکز خدمات، خیمه‌گاه امام زمان(عج) است و من شاهد بودم این عزیزان برای ارائه خدمات و برآوردن آسایش برای طلاب و خانواده‌های آنان در تلاش هستند و طلاب باید قدردان خدمات این برادران باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با تأکید بر زیارت با توجه و شناخت، تصریح کرد: مطالعه زیارت و ادعیه وارده در این سفر برای انس و نزدیکی به ائمه اطهار(ع) بسیار ارزشمند است و طلاب و خانواده آنها نباید از این فرصت غفلت داشته باشند.

وی هدف از زیارت مضجع شریف ائمه اطهار(ع) را شناخت سیره و مکتب آن بزرگوران و تأسی به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: زیارت عتبات عالیات در حقیقت فرصتی برای شناخت و انس بیشتر با اهل بیت عصمت و طهارت است.

گفتنی است، طلاب زائر این سفر معنوی، از مزدوجین سال 1395 بودند که در کارگاه‌های ازدواج مرکز خدمات شرکت کردند و با همکاری اداره کل اوقاف به قید قرعه 24 زوج به همراه همسرانشان عازم این سفر معنوی شدند، از این تعداد، 15 نفر طلبه برادر، 2 نفر از طلاب جامعه المصطفی تبریز و 7 نفر از طلاب خواهر هستند که با تلاش معاون فرهنگی مرکز خدمات استان و همکاری اداره کل اوقاف عازم این سفر معنوی شدند./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات