۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۱۸۷۹
آیت الله ری شهری:

مسؤولان با افزایش تولید و اشتغال مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند

آیت الله ری شهری با تاکید بر اینکه مسؤولان کشور با افزایش تولید و اشتغال برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند، گفت: لازم است هر چه سریع‌تر و به بهترین شکل شعار سال در جامعه اجرایی شود.
ریشهری

آیت الله محمد محمدی ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره شعار سال 96 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال»، گفت: شعار سال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال براساس بینش صحیح و در جهت رفع نیازهای کشور نامگذاری شده است.

وی افزود: مسؤولان کشور با افزایش تولید و اشتغال برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا هر چه سریع‌تر شعار سال که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید داشتند به بهترین شکل در جامعه اجرا شود.

آیت الله محمدی ری شهری با بیان اینکه تحقق شعار سال نیاز به اقدام و عمل مسؤولان و مدیران کشور دارد، بیان داشت: تامین نیازهای مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور سبب روسفیدی مسؤولان و مدیران در محضر الهی و رهبر معظم انقلاب می‌شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسؤولان باید نسبت به عملکرد و تلاششان در زمینه تحقق شعار سال پاسخگو باشند، ابراز کرد: مسؤولان نسبت به عملکرد و تلاشی که در زمینه اجرای فعالیت‌های خود در زمینه تحقق شعار سال داشتند باید به مردم توضیح دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان با اشاره به دلیل مصداقی بودن شعار سال، گفت: در کلی گویی عملکرد مسؤولان نیز کلی بیان می‌شود در حالی که در مصداقی مسؤولان موظف هستند تلاش و فعالیت‌های خود را به صورت جزئی‌تر در زمینه ایجاد تولید و اشتغال برای مردم شرح دهند تا به این وسیله مشخص شود پیشرفت و عقب گرد به چه میزان بوده است./302/813/ب1

ارسال نظرات