۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۹۲۲۲۹
دبیر جشنواره تبلیغ نوین خبرداد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره جنات در نیمه شعبان

اختتامیه جشنواره جنّات در ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) برگزار می شود.
جنات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه، حجت الاسلام وحیدرضا ملکی دبیر دوّمین جشنواره تبلیغ نوین «جنّات» از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ نوین «جنات»، با هدف فرهنگ سازی و شناسایی ظرفیت های موجود در جهت استفاده حداکثری از ابزارهای فناورانه اطلاعاتی و ارتباطاتی در تبلیغ معارف و مفاهیم دینی خبر داد.
رییس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت ابزار نوین رسانه ای در امر تبلیغ گفت: دومین جشنواره جناّت با حضور مبلغان فعّال در عرصه های نوین تبلیغی در سه بخش «تبلیغ رسانه ای»، «تبلیغ مجازی و دیجیتال» و «تبلیغ هنری و مکتوب» ویژه طلّاب حوزه های علمیّه و بخش آزاد ویژه فعّالان فرهنگی غیر حوزوی در سال گذشته برگزار شد.

وی افزود: در بخش تبلیغ مجازی و دیجیتال حدود ۲۱۲نفر، بخش تبلیغ رسانه ای حدود ۱۳۰ نفر، بخش تبلیغ هنری و مکتوب حدود ۹۵ نفر و بخش فعالان فرهنگی غیر حوزوی حدود ۸۰ نفر و در مجموع از این تعداد شرکت کننده، حدود ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده است.
رییس اداره تبلیغ مجازی اظهار کرد: توجه به موضوعات دینی و معرفتی، جامعیت و نوآوری، استفاده از خلاقیت، مخاطب محور بودن و مشارکت گروهی در فعالیت ها و تولید محصولات و ... از شاخصه های کلی داوری هستند که با در نظر گرفتن معیارهای مذکور حدود ۶۰ درصد از آثار به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند و در مراحل بعدی آثار و فعالان برگزیده مشخص شدند.
وی در پایان افزود: با توجه به مشخص شدن نتایج، روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه با اعلام نتایج و اهداء جوایز، در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم برگزار می شود./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات