۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۹۲۳۸۳

۱۰۰ رشته تبلیغی در مدارس علمیه خواهران راه اندازی می شود

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از راه اندازی 100 رشته تبلیغی با توجه به توانمندی های مبلغان خواهر در حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
حجت ‌الاسلام رضا اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری در سیزدهمین اجلاس مدیران و موسسان حوزه های علمیه خواهران که در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران قم برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران و تبریک ایام و اعیاد ماه رجب گفت:‌ در حال حاضر 12 رشته تبلیغی در حوزه هلای علمیه خواهران آموزش داده می شود که به زودی این رشته های توسعه داده خواهد شد.

وی افزود: هر خواهر مبلغ باید در یک موضوع مورد نیاز جامعه تخصصی آموزش ها را دریافت کند تا بتواند جامعه را در مسیر درست هدایت کند.

وی با اشاره به برنامه های سیر مطالعاتی برای بانوان طلبه در سراسر کشور گفت: 32 هزار تن از بانوان طلبه سال گذشته در این طرح شرکت و بیش از 30 عنوان کتاب را مطالعه کردند که امسال بیش از 60 عنوان کتاب آماده شده است تا در اختیار بانوان طلبه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری ادامه داد: باید نظام تبلیغی حوزه های علمیه خواهران مورد اهتمام بیشتر قرار بگیرد از این رو سال گذشته در ماه رمضان بیش از 40 هزار جلسه برگزار شد که امیدواریم امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم 60 هزار جلسه را برگزار کنیم.

وی افزود: بانوان طلبه باید بتوانند جلسات مذهبی و قرآنی را اداره و مباحث فرهنگی را تبلیغ کنند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز دراین جلسه با اشاره به این که یکی از مهمترین برنامه های معاونت آموزش توجه به امور آموزشی و پژوهشی و فرهنگی است گفت: اگر نیروی انسانی شایسته ای با حس مسؤولیت پذیری در مدارس علمیه باشد باید تمام امور را به آنها واگذار کرد./968/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات