۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۳۳۱۱

برگزیدگان سومین المپیاد ورزشی حوزه معرفی شدند+اسامی

برگزیدگان سومین المپیاد فرهنگی ورزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم که در رشته‌های مختلف ورزشی مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند اعلام شد.
ورزش طلاب اختتیامه جشنواره فرهنگی و ورزشی  حوزه علمیه استان قم اختتیامه جشنواره فرهنگی و ورزشی  حوزه علمیه استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسامی طلابی که در سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم که در رشته‌های مختلف ورزشی مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند به شرح زیراست:

در ورزش باستانی کباده زنی سید محمدرضا صفا، سید محسن یوسفی و صاحب مقصدلو به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در ورزش باستانی «میل» رضا میرزائی، مهدی دادستان و سید حسین حسینی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته «دور چرخ» ورزش‌های باستانی آقایان اسماعیل علوی، بابک شاه منصوری و علی قنبری به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در رشته ورزشی «دارت» محمد اقبالی، عبدالله مرزبانی و احمد حسن پور مقام‌های اول تا سوم را به ترتیب کسب کردند.

در شنای کرال سینه محمد علی شمسی لطیفی، کاظم برغمدی و محمدعلی غلامی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

سید حسین فاطمی نیا، مظفر رشنو و حامد حسینی به ترتیب حائز مقام  اول تا سوم را در رشته شنای کرال قورباغه شدند.

در رشته دو و میدانی صد متر زیر 23 سال سید محمد مهدی فخاری، پیمان محمد زاده و سید سبحان میرسالاری به ترتیب دارای مقام اول تا سوم هستند.

در رشته دو و میدانی صد متر بالای 23 سال سید محمد موسوی منفرد، رحیم نوری پناه و سید احمد اسدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته دو و میدانی 800 متر زیر 23 سال علی ستاری، محمد دریکوند و محمد نورالدینی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

محمد موسوی پور، محمد حسین پور وفایی و سید رجب فاطمی نسب در رشته دو و میدانی 800 متر بالای 23 سال به ترتیب دارای مقام اول تا سوم هستند.

در رشته کوه‌نوردی سید رجب فاطمی نسب مقام اول، حبیب‌الله زاده مقام دوم و نبی قرارلو مقام سوم را کسب کردند.

در رشته تیراندازی زیر 23 سال محمد جواد سالارکیا، احمد رضا رزم آور و سجاد ناصری به ترتیب مقام‌هی اول تا سوم را به دست آوردند.

کمال‌الدین عبداللهی، میلاد رییسی و سید مهدی محمدی به ترتیب دارای مقام‌های اول تا سوم در رشته تیراندازی بالای 23 سال هستند.

در رشته آمادگی جسمانی زیر 29 سال سید محمد موسوی پور، محمد صادق قنبری و محمد دریکوند به ترتیب حائز مقام اول تا سوم هستند.

در رشته آمادگی جسمانی بالای 29 سال عبدالحجت حق جو، عبدالله بینایی و علی عباسپور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سید هادی موسوی، علی زکی زاده و محمد علی خادمیان به ترتیب حائز مقام‌ اول تا سوم در رشته تنیس روی میز شدند.

در رشته دوچرخه سواری بالای 23 سال امینی، رضا کلینی و محمد نیکو صحبت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و همچنین سید حسن سیدی، سید محمد میرزا پور و محمدباقر یعقوبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در رشته دوچرخه سواری زیر 23 سال را کسب کردند.

در رشته «پرس» 75 کیلوگرم مهدی حمیدی زارع مقام اول، سعید ابوالفتحی مقام دوم و مهدی ملکی مقام سوم، همچنین در رشته پرس 59 کیلوگرم سید محمد موسوی پور، محمد رضا دُریاب و غلامرضا نوادری به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در رشته پرس زیر 83 کیلوگرم منصور عبادی، مصطفی اکبری و حسین یاری، همچنین در رشته پرس بالای 83 کیلوگرم مسلم دوست محمدی، مجید نجفیان و محسن دوستی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در فوتسال سه تیم بقیة‌الله الأعظم، محبین آل یاسین و شهدای هسته‌ای به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند؛ تیم سجادیه نیز به عنوان تیم برتر اخلاقی شناخته شد.

در رشته والیبال تیم‌های شهید موسی کاظمی مقام اول، شهیدین مقام دوم و یاوران صادق مقام سوم را حائز شدند.

در رشته طناب کشی تیم‌های منتظران، یاوران انقلاب و قائم(عج) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات