۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۹۴۶۹۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد؛

اهتمام جدی دانشگاه علوم پزشکی قم به اقتصاد مقاومتی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: تلاش ما بر اجرای این امر مهم است و با برنامه ریزی لازم در تلاش هستیم به این امر تحقق ببخشیم.
مظفری علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا مظفری امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران بیمارستان‌های حضرت معصومه(س)، ایزدی و الزهرا(س)طی سخنانی اظهار کرد: مسؤولیت‌ها فرصتی است که بتوانیم خدمات رسانی کنیم و تا زمانی که هستیم باید باقیات الصاحات نیکو به جای بگذاریم.

وی بیان کرد: روسای مراکز آموزشی درمانی باید توجه کنند که خودشان را در قالب دانشگاه علوم پزشکی ببینند و نباید تنها مرکز خود را دید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: تلاش ما بر اجرای این امر مهم است و با برنامه ریزی لازم در تلاش هستیم به این امر تحقق بیشتری ببخشیم.

مظفری به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: این طرح اثرات بسیاری را به همراه داشت که یکی از آنها هتلینگ بیمارستانی و حضور پزشک مقیم بود که انقلابی در این امر رخ داده است.

وی بیان کرد: باید از این طرح نگهداری کنیم چرا که خدمات رسانی مطلوب به مردم را به بار آورد و موجب تکریم مردم شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: برخورد مناسب با مردم امر بسیار مهمی است که نباید فراموش شود و اگر زمانی مردم از ما راضی باشند قطعا رضایت خداوند را نیز به همراه خواهد داشت./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات