۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۹۵۸۱۲

هم‌اندیشی طلاب کرمانی در قم برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فضلای استان کرمان با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در حسینیه آیت‌الله مرعشی قم برگزار شد.
هم‌اندیشی طلاب کرمانی در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در نشست هم‌اندیشی فضلای استان کرمان که در حسینیه آیت‌الله مرعشی برگزار شد، انقلاب اسلامی را مقدمه شکسته شدن اسلوب تفکر سکولار در جوامع اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: شکل گرفتن ادبیات زیست انقلابی و حرکت به‌سوی تحقق حوزه انقلابی یکی از مهم‌ترین نشانه‌های برون‌رفت از تفکر سکولار است.

وی با اشاره به این‌که تحلیل غلط سیاسی نشان از مواد و خوراک‌های غلط رسانه‌های مورد اعتماد جوامع انسانی است، عنوان داشت: بر اساس تفکر معیار اسلامی در اندیشه مطالعات رسانه هر خبری دروغ است مگر آنکه دلایل روشنی برای صحت آن اقامه‌شده باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقا تهرانی، سیاسی‌کاری را نشان از مواجهه جامعه دینی با دنیای سیاست به‌عنوان یک علم نوین دانست و گفت: جامعه معیار و انقلابی نباید در برابر هجمه‌های ادبی رسانه‌ها کرنش نشان دهد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم انتخاب اصلح را مهم توصیف کرد و اظهار داشت:  اسلام کامل‌ترین ادبیات مواجهه با مسائل روز بشری را در اختیار دارد؛ بر این اساس باید از این ادبیات اسلامی تبعیت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقا تهرانی، اقدام انقلابی حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت را مصداق حمایت همه‌جانبه از اصلح در جامعه اسلامی توصیف کرد./۸۳۷/ 202/ص

ارسال نظرات