۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۴۹۵۹۰۳

مراسم تجلیل از اساتید برتر فرهنگ و هنر و رسانه قم برگزار شد

مراسم تجلیل از اساتید برتر فرهنگ و هنر و رسانه قم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، برگزار شد
ارشاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید موسی حسینی کاشانی در این جلسه صمیمی با قرائت شعری روز معلم را به همه اساتید حاضر در جلسه تبریک گفته و اظهار داشت: جایگاه معلمی آن هم در عرصه فرهنگ و هنر و قرآن و رسانه، جایگاهی بسیار رفیع  و ممتاز است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه ادامه داد: سخن گفتن در جمع اساتید بزرگی چون شما بسیار سخت است و ما خوشحالیم که توفیق برگزاری این مراسم و تقدیر از شما بزرگان فرهنگ و هنر و رسانه قم را خواهیم داشت.

وی افزود: این جلسه به نوعی جلسه خانواده بزرگ ارشاد است و امیدوارم همه ما به این اشتراک برسیم که در واقع یک خانواده هستیم و اگر در کنار هم باشیم می توانیم یک به یک مشکلات را حل کنیم.

در پایان این جلسه و از میان اساتید انجمن های فرهنگی و هنری، موسسات قرآنی، اساتید هنرستان هنرهای زیبا، اساتید حوزه رسانه و مطبوعات و اساتید مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم از حجت الاسلام علی حبیبی، حجت الاسلام محمد رضا زاده، سرکار خانم مائده آل مرتضی (حسینی)، مهدی عاطفی فردوئی، محمود عزیززادگان، احمدرضا داوری، حجت حیدری، هادی دریس، عبداله باقری، محمدرضا آزاد، بهروز ضیائی، محمدرضا خانعلی زاده، حسین قدیانی، مصطفی خلیلی، وحید قاسمی، علی فرحناک، سیدجواد طاهری، محمدرضا شاه مردی، احمد نوروزی، مسعود رنگساز، زینب بخشنده پور، سعید گائینی، زهرا آیت اللهی، هادی مجلسی، حسنعلی یگانه بهمن، هادی گل محمدی، حسین اسلامی، محسن قاسمی، محسن صدرالدین انصاری زاده، احمد حسین زاده علویه، جواد یقموری، روح ا... داوری، مهدی عبدی، رضا احسان پور، امیر زینلی و سیدمحمدتقی آقایی تقدیر و تجلیل شد./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات