۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۹۶۱۹۳
حجت الاسلام رسایی:

مردم ما تشنه عدالت و خدمت هستند

حجت الاسلام رسایی، انتظار عمومی جامعه را برای تغییر دولت بیان کرد و گفت: انتظار مردم از دولت، رویکرد استکبار ستیزی و کار جهادی برای خدمت به محرومان برای رفع مشکلات است.
رسایی در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام حمید رسایی شب گذشته در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بابل، با اشاره به نگاه انقلابی در مقابل نگاه لیبرالی غربی، گفت: مردم ایران به رهبری امام راحل با انقلابی که از بطن جامعه بر آمده بود، سرنوشت کشور را با رویکرد ارزش مدارانه الهی در دست گرفتند.

وی افزود: انقلاب اسلامی برای حفظ ارزش های اسلامی و دینی بود و مردم هم برای به دست آوردن و هم حفظ انقلاب جان و مال خود را تقدیم کردند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به تقابل نگاه انقلابی گری با نگاه غیر انقلابی پرداخت و تصریح کرد: نگاه انقلابی مبتنی بر ارزش ها و متن دین است که دو شاخصه عدالت محوری و ظلم ستیزی در آن برجسته می باشد.

وی ادامه داد: امام راحل انتخاب مسؤولان را بر اساس مشی جمهوریت در نظام اسلامی بر عهده مردم گذاشت و راهکار انتخاب مسؤول را به انجام وعده ها، توانمند بودن و دین مدار بودن گذاشت و شرط ادامه مسؤولیت و انتخاب این افراد را با همین ملاک لازم و ضروری دانست.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به وعده های تلنبار شده دولت یازدهم و عدم اجرای آن، خاطرنشان کرد: وعده تغییر 15روزه در کشور و رفع مشکلات در 100 روز حتی نزدیک به چهار سال محقق نشد.

وی افزود: مردم امروز دولتی را مطالبه می کنند که مطالبه حقوق های نجومی، پاداش های نجومی و ریخت و پاش ها در دوران مسؤولیت نداشته باشد و به جای پر کردن جیب مدیران، همه اهتمام و دغدغه خود را صرف معیشت و اقتصاد مردم کند.

حجت الاسلام رسایی تاکید کرد: دولتی که جای اتکا به توانمندی های داخلی از وارد کردن مدیر از خارج از کشور کند و شعارش ما نمی توانیم باشد، در اداره کشور در می ماند.

وی با اشاره به ثروت های هزار میلیاردی برخی از وزیران، گفت: وزرایی که ثروت‌های هزار میلیاردی دارند چگونه درد مستضعفان، کارگران و کشاورزان را می‌فهمند.

وی با اشاره به اینکه برخی به جای برخورد با مدیران متخلف رفتار غلط آن ها را توجیه می کند، اظهار داشت: برخی وجود عناصر خدوم انقلابی را در بدنه خود تحمل نمی کند زیرا می داند که نیروی اصیل انقلابی در مقابل رفتارهای آن ها هرگز سکوت نمی کند.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به اینکه باید در 29 اردیبهشت به این دوگانه‌سازی کاذب خاتمه دهیم، تصریح کرد: ملت دولتی را می‌خواهند که با مراکز هسته ای را تعطیل نکند و دانشمندان صنعت هسته ای را به سازمان آب و فاضلاب نفرستند.

وی افزود: در چند سال اخیر واردات کالاهای چینی چند برابر شد و با تعطیل شدن کارخانه های مختلف، روز کارگر به روز عزای کارگران ایرانی مبدل شد.

نماینده پیشین مجلس دولت یازدهم را دولت کم کار و پرهزینه عنوان کرد و اظهار داشت: چگونه وقتی بسیاری از مردم از مشکلات اقتصادی و رکود در رنج هستند، دولت یازدهم در سفر یکروزه استانی خود بیش از هزار میلیارد تومان هزینه می کند.

وی تاکید کرد: 29 اردیبهشت پایان حقوق های نجومی، پایان ذلت در برابر استکبار، پایان سفر خارجی وزرای میلیاردی است.

وی با اشاره به شایستگی ها و توانمندی های حجت الاسلام رئیسی، گفت: مردم ما تشنه عدالت هستند و انتظار آن ها از دولت، رویکرد استکبار ستیزی و کار جهادی برای خدمت به محرومان برای رفع مشکلات است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار ما از دولت آقای رییسی تبعیت کامل از ولایت و حمایت از اقشار محروم است و در صورت معوق افتادن حقوق کارگران حقوق مسؤولانی مانند وزرا هم به تعویق بیافتد./1313/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات