۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۰۴۳
امام جمعه موقت اصفهان:

تصویب سند ۲۰۳۰ در دولت غیرقانونی است

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به آموزه‌های غلط و خطرناک موجود در سند ۲۰۳۰، گفت: حذف تعالیم دینی و ارزشی از کتب درسی مدارس بخشی از اصول و مقررات آموزشی این سند است.
میردامادی

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت هوشیاری نسبت به شبیخون فرهنگی و نفوذ فرهنگی در کشور، به ویژه پس از مذاکرات و برجام، گفت: نفوذ فرهنگی غرب و تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی از مسائلی است که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن تذکر داده اند.

وی در ادامه به تصویب سند 2030 اشاره کرد و افزود: به طور قطع دشمنان از هیچ تلاشی برای نفوذ به ویژه در عرصه فرهنگی فروگذار نخواهند بود، قصد دشمن ورود به کشور و آمد و شد داشتن به کشور ما است و پس از آن تلاش می‌کنند تا فرهنگ اسلامی را از بین ببرند، سند 2030 یکی از همین تلاش‌های دشمن برای از بین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی است و آنچه که در این سند به چشم می‌خورد ضد اسلام است.

همجنس‌گرایی از مفاد سند 2030 است

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آزادی همجنس‌گرایی و ازدواج با همجنس بخشی از مفاد سند 2030 است، تصریح کرد: آموزش مسائل جنسی و زناشوئی به کودکان دبستانی و حذف تعالیم دینی و ارزشی از کتب درسی مدارس بخشی دیگر از اصول و مقررات آموزشی این سند است.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: همه این مسائل نشان دهنده این است که دشمن به دنبال حذف شعائر مذهبی به عنوان بزرگترین مانع بر سر راه دشمن برای تسلط بر کشور از طریق نفوذ فرهنگی است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن می‌فرماید شیطان شما را گام به گام به دنبال خود خواهد برد و نباید فریب او را بخورید و گام به گام به دنبال شیطان قدم بردارید و در مسیر او قرار بگیرید، دشمنان دقیقا تلاش می‌کنند با نفوذ فرهنگی ما را گام به گام به راه خود ببرند و شعائر و اعتقادات دینی جامعه را دچار تزلزل و مشکل کنند.

تصویب و پذیرش سند 2030 غیرقانونی بوده است

امام جمعه موقت اصفهان امضای سند 2030 و تصویب آن در دولت را به صورت مخفیانه و غیرقانونی عنوان کرد و گفت: کسی که یکبار از او دروغ بشنویم دیگر قابل اعتماد نیست و نباید فکر کنیم دیگر به ما دروغ نخواهد گفت، چنین اشخاصی سادیسم دروغ دارند و همیشه باید منتظر دروغ جدیدی از او باشیم. به چه دلیل چنین سندی که باید به تصویب مجلس می‌رسیده است، مخفیانه و به صورت غیرقانونی تصویب شود؟

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: از کجا معلوم که ده‌ها سند خلاف منافع و امنیت ملی از سوی دولت پذیرفته نشده باشد و به تصویب نرسیده باشد، امیدواریم که در آینده تمام این مسائل در سطح جامعه به خوبی تبیین شود و مردم نسبت به این معضلات و مشکلات به خوبی آگاهی پیدا کنند./302/1304/ب1

ارسال نظرات