۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۹۸۲۳۷
آیت الله رجبی:

قالیباف توطئه و زمینه سوء استفاده مخالفان را نقش برآب کرد

عضو جامعه مدرسین با تقدیر از حرکت انقلابی آقای قالیباف گفت: با این حرکت انقلاب، زمینه سوء استفاده دشمنان گرفته شد.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از حرکت آقای قالیباف در ائتلاف با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت:  هر حرکتی که در جهت وحدت جریان حق صورت می‌گیرد بدون شک موجب تقویت نظام اسلامی و موجب دلگرمی نیروهای انقلابی خواهد بود.

وی افزود: دشمنان ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی در برابر این گونه حرکات دچار آشفتگی می شوند، امیدواریم که این حرکت  کمک کند که هر چه زودتر مردمی که خواستار تغییر این وضع موجود هستند به خواسته خود برسند.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که مردم از نظر  اقتصادی و فرهنگی، واقعاً مشکلات را لمس می‌کنند، اظهار داشت:  دولت در بعد اقتصادی و معیشت مردم به جد ناکارآمد بوده و در حوزه فرهنگی ولنگاری فرهنگی را در جامعه دامن زده است.

وی با اشاره به علکرد دولت در زمینه ولایتمداری ادامه داد: بالاخره ولایتمداری اقتضای یک رییس جمهور نظام جمهوری اسلامی و مسؤولان دیگر نظام است؛ الان جریان فتنه در اینجا بدون شک دچار شک خواهد شد، با همت و تلاش همه نیروهای اصولگرا امیدواریم که با حمایت خداوند آن نتیجه‌ای که حضرت بقیة الل(عج) می‌پسندد ان‌شاء‌الله هر چه زودتر محقق شود.

آیت الله رجبی با ارزیابی عملکرد قالیباف برای پیروزی نیروهای انقلابی ابراز داشت: ممکن است مخالفان تحلیل‌های دیگری کنند ولی به هر حال وقتی ما در یک سری آرمان‌ها مشترکاتی داریم طبیعی است که هر کدام از نیروهای انقلاب وقتی بدانند که مصلحت تحقق آن آرمان‌ها این است که به یکدستی و همدلی برسند و مصلحت را در این ببینند که کاندیدای دیگری که در عرصه ریاست جمهوری مطرح است، اقبال بیشتری بتوانند با آن هماهنگ شوند بدون شک این برای خود آن کاندیداها مصلحت است.

وی عنوان کرد: این حرکت نشان این است که آن‌ها نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها حساسیت دارند و برای جریان اصولگرایی  و جریان نیروهای انقلاب مایه امیدواری است که می‌توان  در همه عرصه‌های دیگر هم با همیاری و همدلی پیش رفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با این حرکت مخالفان که تصور و آرزو می‌کردند در این قسمت وحدتی وجود نخواهد داشت و آن‌ها می‌توانند از این زمینه سوء استفاده کنند نقش بر آب شد./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات