۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۹۸۳۰۵
ریيس کميسيون فرهنگی مجلس:

دولت يازدهم بدهکارترين دولت در تاريخ کشور است/ مسؤولان به مردم دروغ نگویند

ریيس کميسيون فرهنگی مجلس با بيان اينکه دولت تا به امروز مشکلی از مشکلات مردم را حل نکرده است، گفت: دولت يازدهم بدهکارترين دولت در طول تاريخ جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، ریيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در جمع مردم بروجن با اشاره به حرف های بی حساب و کتابی که امروز از سوی برخی ها مطرح می شود، گفت: اینکه برخی ها می گویند ما سايه جنگ را از کشور برداشتیم، خنده آور و تنها شوخی با ملت ایران است.

وی با اشاره به اينکه رشادت و مقاومت رزمندگان با دستان خالی در هشت سال دفاع مقدس سايه جنگ را از کشور دور کرد، افزود: اگر در زمان جنگ تحميلی پشت ميز مذاکره می نشستيم يک وجب از خاک ايران را نمی توانستيم پس بگيريم اما ايستادگی و مقاومت سبب پيروزی ما شد.

حجت الاسلام پژمانفر با بيان اينکه ادبيات وادادگی و تسليم شدن مقابل دشمن سايه جنگ را بر کشور می آورد، گفت: امروز پيچيده ترين مسائل کشور را می توانيم بر اساس گفتمان دينی حل کنيم که متأسفانه بسیاری از مسؤولان از این ظرفیت غافلند.

نماينده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامي با بيان اينکه واردات کشور ما امروز ۴ برابر شده است، خاطرنشان کرد: در بحث برجام، بانکی فعال نشده و شرايط همانند سابق است، متأسفانه مسؤولان به مردم دروغ می گويند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تحريمها در چهار دسته هسته ای، نظامی، حمايت از تروريست و حقوق بشر عليه ايران اعمال شده است، بیان کرد: غربی ها می گويند ايران فعاليتهای نظامی خود را کنار بگذارد تا بخشی از تحريم ها حذف شود.

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به اين که ۲۷ موضوع سبب شده که غربی ها بگويند ايران حقوق بشر را رعايت نمی کند، افزود: حجاب، اعدام ها، مواد مخدر، عدم به رسميت شناختن همجنس بازها و ... از جمله محکوميت های حقوق بشری ايران از سوی غربی ها است.

وی با بيان اينکه امروز برخی از بانکها در سند FITF تعهد دادند سپاه را به عنوان تروريست بشناسند، گفت: حسابهای سپاه پاسداران در برخی از همين بانک ها بسته شده است.

ریيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین به سند ۲۰۳۰ که بدون هماهنگی مجلس امضاء شد اشاره کرد و افزود: سازمان ملل اعلام کرده که ما بايد برای ايجاد وحدت در بين تمامی ملل دنيا يک سری توافقاتی را داشته باشيم و سند 2030 از این دست است.

حجت الاسلام پژمانفر موضوع آموزش، محيط زيست، گردشگری، خانواده و خشونت را از جمله ۱۷ مسأله مهم در سند ۲۰۳۰ عنوان کرد و گفت: فيتيله آموزش و حفظ قرآن را بر اساس همين توافق ها در بسياری از پيش دبستانی ها پايين کشيده اند.

نماينده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سند 2030 آمادگی دفاعی و نظامی را در بحث آموزش خشونت می دانند.

حجت الاسلام پژمانفر با بيان اينکه دولت تا به امروز مشکلی از مشکلات مردم را حل نکرده است، افزود: دولت يازدهم بدهکارترين دولت در طول تاريخ جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ هزار ميليارد تومان بدهکاری اين دولت به بانک مرکزی است، گفت: درآمد دولت کاهش نيافته است چرا که ميانگين صادرات نفت در زمان دولت قبل روزی يک ميليون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت بود، امروز نیز ميانگين صادرات دو ميليون بشکه نفت در روز است.

ریيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه امروز نگاه به داخل می تواند مشکلات کشور را حل کند، اظهار داشت: اگر در زمان جنگ توانستیم پیروز شویم به این خاطر بود که تنها به ظرفیتهای داخلی نگاه کردیم و چشممان به دنبال بیگانگان نبود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امروز اتکاء به مردم و جوانان کشور برای ما يک فرصت است، ابراز کرد: طبق سندی که وجود دارد امروز ۶۰۰ ميليارد تومان از محل هدف مندی يارانه ها در ستادهای روحانی در کل کشور هزينه می شود.

وی با اشاره به سخنان روحانی در رابطه با کنسرتهای موسيقی، بیان کرد: امروز کار و اشتغال جوانان مسأله بسیار مهمی است که در اين چهار سال انجام نشده و دولت تنها به حاشیه ها پرداخته است.

حجت الاسلام پژمانفر با بيان اينکه امروز هر رأی به معنای تأييد نظام و انقلاب است، گفت: مردم در انتخابات رياست جمهوری به افرادی رأی دهند که اميد حل کردن مشکلات را داشته باشند./202/9457/ب1

ارسال نظرات