۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۹۸۴۶۶
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

ائتلاف نیروهای انقلابی در جهت خدمت به مردم صورت گرفت

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از ائتلاف نیروهای انقلابی خدمت به مردم است، نیروهای انقلابی از قدرت و ریاست به دور هستند و با این ائتلاف صورت گرفته این مهم عملی شد.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به ائتلاف حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و قالیباف ابراز داشت: آنچه در اینجا با اهمیت است اتحاد و ائتلاف نیروهای ارزشی و انقلابی است، از خودگذشتگی و متانت نیروهای انقلابی در این ائتلاف ستودنی است.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف از ائتلاف نیروهای انقلابی خدمت به مردم است، نیروهای انقلابی از قدرت و ریاست به دور هستند و با این ائتلاف صورت گرفته این مهم عملی شد.

وی در ادامه افزود: امیدوار باشیم که این ائتلاف به سرانجام خوبی خواهد رسید و نیروهای ارزشی در خدمت ولی فقیه و انقلاب قرار خواهند گرفت، حدود 70 درصد از آرای آقای قالیباف به صندوق حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خواهد ریخت و قطعا پیروزی ایشان نزدیک است.

این مسوول بیان داشت: ائتلاف نیروهای انقلابی برای خدمت به مردم است و زحمات آقای قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بر کسی پوشیده نیست، سابقه اجرایی شهردار تهران اگر در کنار مدیریت حجت الاسلام والمسلمین رییسی قرار بگیرد قطعا هرکدام یک بال برای پرواز و اعتلای انقلاب خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی کیا یادآور شد: ائتلاف این دو به نفع انقلاب است زیرا هردو کارآزموده و اجرایی هستند و هیچ وقت به بیت المال دست درازی نکرده اند و با اعلام اموال خود به همگان نشان دادند که اهل خدمت هستند و قطعا این کار جهادی به نفع مردم و نیاز کشور است.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات رسمیت و قدرتی را در جهان ایجاد می کند که از قدرت نظامی نیز بالاتر خواهد بود و بازدارندگی نسبت به کشور ایجاد می کند.

وی در پایان گفت: امید است مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور حداکثری خود پشتوانه قدرتمندی برای مدیران انقلابی در صحنه های جهانی باشند و این پشتوانه مردمی می تواند قدرت چانه زنی این مدیران اجرایی را بالابرده و حرف نظام در جهان بیشتر به کرسی بنشیند./302/857/ب1

ارسال نظرات