۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۹۸۵۹۶
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

حمایت جمعی از وعاظ و نخبگان حوزه علمیه خراسان از حجت الاسلام رئیسی

جمعی از وعاظ و نخبگان فرهنگی تبلیغی مشهد در بیانیه ای مشترک ضمن تاکید بر شرکت در انتخابات، از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان نامزد اصلح حمایت کردند.
سیدابراهیم رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جمعی از نخبگان و وعاظ حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان نامزد اصلح دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر شرکت در اصل انتخابات تاکید کردند.

در این بیانیه اقدام قالیباف را ایثارگرانه دانسته و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را فردی اصلح با ملاک های شرعی و عقلی و انقلابی به عنوان کاندیدای منتخب خود به مردم معرفی کرده اند.

این بیانیه که به امضای یکصد تن از وعاظ و نخبگان حوزه علمیه رسیده است افرادی نظیر حجت الاسلام راشد یزدی، حجت الاسلام رجائی خراسانی مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار، حجت الاسلام مشیری دبیر اتاق تبلیغ خراسان و اعضای این نهاد و حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس و چهره های دیگر پای آن امضاء کرده اند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همچنانکه اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران که همواره با حضور پرشور ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی بوده، الگویی برجسته از مردم سالاری دینی بوده که در سرنوشت مملکت، همواره نقش مؤثر و بسزایی ایفا نموده اند.

نماد این حضور در مناسبت های مختلف، به ویژه در انتخابات مختلف به خوبی بر همگان مشخص است.

مهم ترین مسئله علاوه بر حضور حداکثری، انتخاب فرد اصلح است تا بتواند با ملاک های شرعی، عقلی و انقلابی ضمن حفظ مصالح ملت و کشور، وظائف قانونی و خواسته های بحق مردم عزیز را محقق و در مسیر اعتلای اهداف والای انقلاب اسلامی، گام بردارد.

بر این اساس امضاکنندگان ذیل با بررسی ویژگی های نامزدهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تقدیر از اقدام ایثارگرانه سردار مجاهد، دکترمحمد باقر قالیباف، حمایت خود را از آیت الله سید ابراهیم رئیسی دامت توفیقاته ، به عنوان کاندیدای اصلح اعلام می نماییم./203/933/ب1

ارسال نظرات