۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۴۹۸۷۷۱
پزشکیان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند باید جمعه پای صندوق های رای حاضر شوند، فارغ از نتیجه انتخابات، حضور حداکثری ملت ضرورت دارد.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در گردهمائی حزب اعتدال و توسعه تبریز با تأکید بر این‌که انتخابات مظهر اراده ملت در سرنوشت مملکت است، اظهار داشت: فضای انتخاباتی تمرین شنیدن سخنان مخالف و پاسخ منطقی به نقد است.

وی با بیان اینن‌که هیچ‌گاه انقلاب و اسلام با سرکوب بیمه نمی شود، خاطرنشان کرد: بر اساس مبانی اسلامی و توصیه‌های امیرمؤمنان علی(ع) باید کارگزاران نظام تلاش کنند تا مطالبات مردمی محقق شود، از سوی دیگر سرکوب تفکر مخالف هیچ‌گاه توصیه نشده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حاکمیت برخی تفکرات غلط در مقابله با منتقدان و مخالفان افزود: متاسفانه در گذشته تفکری در کشور حاکم شد که اگر فردی برخلاف آن عقیده ای را ابراز می داشت، به راحتی هر چه تمام تر کنار گذاشته می شد.

پزشکیان با اشاره به این‌که جامعه در سایه نقد، اخلاق و دوری از تهمت و افترا به تعالی می رسد، تصریح کرد: چرا عده‌ای دوست دارند مخالفان خود را برچسب زدن از صحنه خارج کنند، اگر پاسخ منطقی دارید، باید بر اساس عقلانیت عمل کنید وگرنه به حقانیت طرف مقابل اعتراف شود.

وی ادامه داد: همه باید همچون برادر دینی خود با دیگران رفتار کند، ما حق نداریم به کسی که مثل ما فکر نمی کند برچسب زده و او را کنار بگذاریم، اگر هدف از پیروزی در انتخابات خدمت به مردم است؛ چرا با برخی اقدامات و بداخلاقی‌های سیاسی مردم را نسبت به کلیت نظام بدبین می کنید؟

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملاک و معیار اصلی برای میزان قدر و منزلت همه انسان ها تقواست، افزود: معیار شناخت فرد انقلابی و غیرانقلابی؛ ولایت‌مداری، تلاش در جهت جلب رضایت خدا و مردم و همچنین رعایت تقوا و اخلاق است، در غیر این صورت افراد صلاحیت خدمتگزاری ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه اظهار داشت: همه کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند باید جمعه در پای صندوق های رای حاضر شوند، اگر ملت به صحنه نیایند، هر نتیجه‌ای که حاصل شود، حاصل اراده خود ماست، فارغ از نتیجه انتخابات، حضور حداکثری اصلی مهم و ضروری است./935/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات