۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۹۸۸۱۶
فرمانده تیپ امام صادق:

سند ۲۰۳۰ به مراتب از قرارداد ترکمنچای بدتر است

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) با انتقاد از وادادگی برخی مسؤولان، قرارداد و سند ۲۰۳۰ را به مراتب از قرارداد ترکمنچای بدتر دانست.
حجت الاسلام طیبی فر، تیپ امام صادق

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ همایش مبلغان اعزامی به رده های سپاه در ماه مبارک رمضان در تاریخ 27/2/96 در سالن همایش مجتمع امام علی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ امام جعفرصادق(ع) و حجت الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه برگزار شد.

این برنامه با قرائت قاری بین المللی حاج مهدی فروغی آغاز  شد، در ادامه برنامه حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ مستقل امام جعفر صادق (ع) پس از عرض خیر مقدم  به مبلغین و مهمانان ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تبیین و روشنگری  بعضی از مشکلات و معضلات جامعه دانست .

فرمانده تیپ امام جعفرصادق(ع) با انتقاد از رواج التقاط در بعضی از افراد، احزاب و تشکل ها گفت: چرا دبیر کل یک حزب به صراحتاً اعلام می کند که مشی ما لیبرالیست و یا می گویند من یک لیبرال دموکرات مسلمان هستم.

وی ادامه داد: شهید مطهری نه تنها یک مجتهد و فیلسوف بود بلکه پرچمدار شناخت و مبارزه با افکار التقاطی بود.

حجت الاسلام طیبی فر با ابراز نگرانی از حضور بعضی از احزاب  با تفکر التقاطی در قوه مجریه اظهار داشت:  ما باید این اندیشه ها را شناسایی و تبیین کنیم و در این راه به روحیه شهید مطهری نیاز داریم.

وی با اشاره به فرمایش امام در خصوص بعضی گروه های منحرف اول انقلاب  که امام فرمود: این ها فرزندان معنوی مهندس بازرگان هستند بیان داشت: همین ها فتنه 78 و فتنه 88 را بوجود آوردند و این ها هستند که سند 2030 را مخفیانه اجرا کردند.

فرمانده تیپ امام  جعفرصادق(ع)گفت: نباید کار را به آنجا برسانیم که بار مسئولیت اعتراض به سند وحشتناک 2030  که از قرار داد ترکمنچای به مراتب بد تر است روی دوش رهبری باشد . تبیین این ها از وظایف شما مبلغین است. /۹۲۴/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات