۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۹۸۸۳۷
امام جمعه اروندکنار:

مردم با حضور در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی دهند

حجت الاسلام محمدی پور گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و مهم تر از آن انتخاب شخص اصلح و شایسته می تواند پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی باشد.
حضور در انتخابات

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و مهم تر از آن انتخاب شخص اصلح و شایسته می تواند پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه باغملک در رابطه با شخص اصلح که از سوی مردم انتخاب خواهد شد خاطرنشان کرد: شخصی که به مقام مهم ریاست جمهوری و یا شورای شهر و روستا راه پیدا می کند بایستی به فکر حل مشکلات مردم و نه به فکر منافع شخصی باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار در رابطه با انتخاب اصلح اظهار داشت: مردم باید با بصیرت بالا و با توجه به قول های شدنی که از سوی کاندیداها داده می شود توجه و به شخص اصلح و شایسته اعتماد کنند.

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم در سال های اخیر افزود: مشکلات اقتصادی که چندین سال مقام معظم رهبری شعارهای سال را بر اساس آنها انتخاب می کند و مسؤولان بایستی بیشتر به این امر توجه کنند.

وی در رابطه با اخلاق مداری کاندیداها و هواداران آنها در انتخابات اظهار داشت: کاندیداها و هواداران آنها هر نتیجه ای را که کسب کنند باید به قانون و اخلاق مداری پایبند باشند چرا که دشمنان انقلاب اسلامی دنبال تفرقه میان مردم است./303/9453/ب1

ارسال نظرات