۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۹۸۹۹۴
آیت الله طه محمدی:

مسائل اخلاقی و تربیتی باید در اولویت امور باشد

امام جمعه همدان گفت: مسائل اخلاقی و تربیتی باید در اولویت امور باشد و حلقات صالحین باید در زمینه اقتصاد مقاومتی حضور فعال داشته باشند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان شب گذشته در دیدار با مربیان طرح صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهترین امت بودن این نیست که در یک شاخه پیروز و در شاخه های دیگر شکست بخوریم بلکه باید در همه شاخه ها باید موفقیت کسب بشود.

وی ادامه داد: شجره طیبه ای که امام فرمود سپاه است که ثمرات مستمری برای جامعه داشته است و میوه های آن مختلف و برای همه اقشار جامعه ثمرات داشته است.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: علامه طباطبایی می فرماید که چنین درختی خداوند خلق نکرده و چنین درختی وجود انسان های صالح در جامعه است چرا که برای همه افراد جامعه ثمره دارند.

وی افزود: هر کس در کار خود باید دقیق باشد و جهاد واقعی در عرصه خودسازی و مبارزه با خواهش های نفسانی است و جهاد اکبر جنگ میان عشق و عقل است و در این جهاد خواسته های نفسانی از بین می رود.

امام جمعه همدان اعتقاد به وعده های الهی و ایمان به خدا را از نشانه های ایمان توصیف کرد و گفت: معیار منحصر به فرد مومن این است که به خداوند ایمان کامل داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسائل اخلاقی و تربیتی باید در اولویت امور باشد و حلقات صالحین باید در زمینه اقتصاد مقاومتی حضور فعال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فلسفه وجودی حلقه های صالحین، افزود: حلقات صالحین برای این تأسیس شده تا زخم های کاری وارد شده به بدنه دین را ترمیم کند.

امام جمعه همدان افزود: هیچ کس نمی خواهد کار کند و روزی ببرد و همه به دنبال پشت میزنشینی هستیم و باید دانست که هر کس باید طرحی نوین برای اشتغال ایجاد کند./979/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات