۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۹۹۷۸۳
عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حکم صادره علیه شیخ عیسی قاسم ظالمانه است

مسؤول بخش بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان صدور حکم حبس علیه رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.
حجت الاسلام شفقت حسین شیرازی معاون رییس حزب وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید شفقت حسین شیرازی مسؤول بخش بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حکم صادره علیه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را ظالمانه عنوان کرد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری اللؤلؤه تصریح کرد: آیت الله عیسی قاسم دروازه اطمینان جنبش ملی بوده که اوضاع کشور را با حکمت حفظ کرده است. 

این روحانی پاکستانی افزود: نظام آل خلیفه هیچ احترامی برای دیدگاه مردم قائل نیست و مطالبات و حقوق طلبی مشروع آنان را با سرکوب پاسخ می دهد.

حجت الاسلام شیرازی خاطرنشان ساخت که شیخ عیسی قاسم از فقیهان مذهب اهل بیت(ع) به شمار آمده و از احترام قشرهای مختلف مسلمانان برخوردار است و هدف قرار دادن وی به معنای پایان صبر ملت بحرین است.

وی لبریز شدن صبر مردم را به صلاح نظام و کشور بحرین ندانست و ادامه داد: فریضه خُمس در حالی با هجمه و تجاوز آل خلیفه مواجه شده است که از فرایض الهی به شمار آمده و هیچ کس حق دخالت در امور عبادی را ندارد.

مسؤول بخش بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بخش پایانی سخنان خود از مردم بحرین خواست به دفاع از شیخ عیسی قاسم و جایگاه والای وی به عنوان رهبر اسلامی بزرگ بپردازند.

گفتنی است رژیم آل خلیفه امروز، شیخ عیسی قاسم را به یک سال حبس و مصادره اموال به‌میزان 3 میلیون دینار و پرداخت هزار دینار غرامت محکوم کرد.

بر اساس رأی دادگاه، حکم زندان آیت الله عیسی قاسم به‌مدت سه سال تعلیق شده است./980/ب903/د

ارسال نظرات