۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۰۰۴۴۲
امام جمعه قائمشهر:

حکومت بحرین با تبعیت از استکبار مردم بحرین را تحت فشار قرار داده است

عضو خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه حکومت دیکتاتور بحرین علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم این کشور، تشکیل یک حکومت مردمی در بحرین را ضروری دانست.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه حکومت بحرین علیه مردم مظلوم و آیت الله شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: آل خلیفه دیکتاتوری مستبد و رژیمی غیر دموکراسی است که بر بحرین مسلط شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حکومت بحرین با تبعیت از آل سعود و عوامل استکبار در منطقه، با شیعیان و رهبر آن ها رفتاری غیر انسانی و ظالمانه دارند که قطعا این گونه خصلت های ددمنشانه به این سادگی پیش نخواهد رفت.

وی با بیان این که این رفتار ظالمانه از سوی خدای متعال و مردم عوارض خواهد داشت، ابراز کرد: خدای متعال وعده داده که ستمگران را سر جای خود می نشاند، چرا که قاسم الجبارین است؛ همانگونه که دیدیم دودمان پهلوی و صدام ملعون، نابود شد.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: رژیم آل خلیفه با این اقدامات سقوط خود را نزدیک ببیند؛ نصرت برای مظلومان از سوی خدا خواهد بود و روز پیروزی و نجات مردم نزدیک است؛ ان شاءالله یک حکومت مردمی به زودی در بحرین ایجاد خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: استکبار جهانی شعار دموکراسی و حقوق بشر سر می دهد اما در عمل در این منطقه هیچ اقدامی انجام نمی دهد و از حکومت های دیکتاتوری حمایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به نظام مردم سالاری دینی حاکم در ایران، افزود: در جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم که بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق رأی آمدند و رییس جمهور خود را انتخاب کردند؛ در حالی که آمریکا بلافاصله بعد از این انتخابات بی نظیر در جهان، سراغ حکومت دیکتاتور و موروثی عربستان رفت و قراردادهای چند صد میلیاردی تصویب کرد.

وی تصریح کرد: استکبار از حکومت عربستان و بحرین که بویی از دموکراسی نبرده اند حمایت می کند؛ مردم این کشورها هرگز صندوق های رأی را ندیده اند؛ در حالی که آمریکا دم از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی می زند، حکام بحرین و عربستان به مردم خود ظلم می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان تأکید کرد: آمریکا خبیث ترین دیکتاتور منطقه را برای دوشیدن اموال، دارایی و نفت آن ها در آغوش گرفته است؛ امیدواریم خدای متعال سقوط این ظالمان و پیروزی مردم مظلوم بحرین را نزدیک کند./840/ت۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات