۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۰۰۸۸۳
آیت الله علما:

سند ۲۰۳۰ سبب خسارت به فرهنگ ایرانی اسلامی است

آیت الله علما گفت: : اجرای سند ۲۰۳۰ سبب خسارت به فرهنگ ایرانی اسلامی است و سبب انحراف در نظام خواهد شد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تبریک به ملت ایران ایران ابراز داشت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات به دشمنان انقلاب درس بزرگی دادند و نشان دادند که پشتیبان انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز که ملت ایران با تمام وجود به انقلاب رأی داده است باید مسؤولان نیز خدمتگزار مردم بوده و برای رفع مشکلات آنها چاره جویی کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: حضور گسترده ملت ایران در عرصه های مختلف نظام، انقلاب اسلامی را در جهان ماندگار کرده و عظمت و اقتدار آن را دوچندان ساخته است.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از حماسه آفرینی ملت ایران بیان داشت: مردم و مسؤولان در نظر داشته باشند که رسیدگی به مطالبات رهبر معظم انقلاب زمینه ساز اعتلای نظام است، تکیه بر توان داخلی و بهره جستن از نسخه شفا بخش که همان اقتصاد مقاومتی است می تواند اقتصاد نظام را متحول سازد.

آیت الله علما با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مطرح کرد: آمریکا به دنبال تسلط بر انقلاب اسلامی است و تا زمانی که مسأله محقق نشود دست از سر انقلاب برنخواهد داشت، امام خمینی (ره) به خوبی آمریکا را شناخت و نسبت به نقشه های آن هشدار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به کشور عربستان یادآور شد: سفر ترامپ به عربستان به خوبی مکر و حیله آمریکا را به جهانیان نشان داد، آمریکا تنها به دنبال دوشیدن عربستان است.

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: عامل اصلی ناامنی و کشتار وحشیانه مردم در منطقه، آمریکا و عربستان هستند، تروریست ها به واسطه این دو کشور تغذیه و مجهز به سلاح می شوند و مسلمانان را در سوریه، عراق و ... به خاک و خون می کشانند.

این مسؤول با اشاره به سند 2030 و پیامدهای آن عنوان داشت: شهدا جان خود را نثار انقلاب و اسلام کردند تا اینگونه مسائلی در کشور رخ ندهد، آمریکا به دنبال ترویج فرهنگ منحط غربی در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به شدت مخالف امضای سند 2030 است، گفت: امضای چنین سندی سبب خسارت به فرهنگ ایرانی اسلامی است و سبب انحراف در نظام خواهد شد.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: مسؤولان باید مراقب وسوسه و حربه های دشمنان باشند، حفظ بصیرت انقلابی و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید در اولویت کار مسؤولان قرار گیرد./201/857/ب1

ارسال نظرات