۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۰۱۵۲۶

اعلام فراخوان بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته خبر داد.
حسین گنجی

حسین گنجی، مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از اعلام فراخوان بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته خبر داد و گفت: بیست و چهارمین دوره این طرح در مردادماه سال جاری به مدت یک ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره یک ماهه مباحث مهم روز از سوی اساتید و اندیشمندان دینی کشور ارائه می ‌شود افزود: در این دوره از طرح تقویت مبانی اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان استان در نظر گرفته شده است.

گنجی با بیان اینکه این طرح از ابتکارات امام جمعه شهرکرد است، گفت: طرح «تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی» مورد تأیید رهبر معظم انقلاب است.

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: طرح «تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی» در شهرهای سامان و گلپایگان نیز برگزار شده است.

گنجی اظهار کرد: جوانان جهت نام نویسی می توانند مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، شماره ملی، شماره تلفن همراه، میزان تحصیلات و آدرس محل سکونت خود را از طریق مراجعه به سایت طرح به آدرس www.tmechb.ir، ارسال به سامانه پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۲۲۲۳۰۰۰۷۲۲، ارسال به شماره فضای مجازی ۰۹۱۴۰۸۴۸۰۴۱ و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه طرح واقع در دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به دبیرخانه بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی ارسال کنند.

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: مهلت نام نویسی جوانان در این طرح از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت./302/9457/ب1

ارسال نظرات