۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۰۱۷۱۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه:

دوره آموزشی احکام ویژه ناشنوایان در کرمانشاه برگزار می شود

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دوره آموزشی احکام ویژه ناشنوایان در کرمانشاه برگزار می شود، گفت: امید است این اقدام موجب اشاعه هر چه بیشتر احکام و مسائل شرعی در قشر ناشنوای استان شود.
حجت الاسلام مهدی محمدی فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: رمضان ماه نزول رحمت و مغفرت الهی بر سر بندگان شایسته خداوند بوده و تجلی بخش صحنه های ناب عبادت و بندگی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری طرح هجرت در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به همت حوزه علمیه استان کرمانشاه، مبلغان به مناطق روستایی و دورافتاده اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در این طرح مبلغان به بیان احکام دینی و شرعی و همچنین برپایی جلسات اخلاق و محافل انس با قرآن کریم می پردازند.

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی و همچنین تبلیغ چهره به چهره نیز از دیگر برنامه های مبلغان اعزامی به مناطق محروم است.

این مسؤول همچنین از برگزاری دوره آموزشی احکام و بیان مسائل شرعی برای ناشنوایان خبر داد و اظهار داشت: با همکاری اداره بهزیستی و حوزه علمیه استان، دوره آموزشی مسائل و احکام دینی و اعتقادی برای ناشنوایان برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: تمهیدات لازم جهت اعزام دو نفر از اساتید ممتاز و متخصص از قم به کرمانشاه جهت آموزش ناشنوایان و آگاه و آشناسازی آنها با مسائل دینی اندیشیده شده است.

این مسؤول تأکید کرد: این اساتید تسلط کافی به زبان ایما و اشاره داشته و با بهره گیری از این توانایی ناشنوایان را با مسائل دینی و اعتقادی آشنا می کنند.

حجت الاسلام محمدی فر در پایان بیان داشت: این دوره یک روزه بوده و قطعأ با استقبال خوبی از سوی ناشنوایان رو به رو خواهد شد و امید است آشناسازی این افراد با مسائل شرعی و دینی نوعی تبلیغ موفق محسوب شده و موجب اشاعه احکام دین در میان ناشنوایان شود./857/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات