۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۰۲۲۱۷
مدیر فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اصفهان:

دفتر تبلیغات مبلغان عرصه نوین را هدایت و حمایت می کند

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به نقش دفتر تبلیغات در هدایتگری و حمایت از مبلغان عرصه نوین، گفت: سعی داریم تا مبلغان بتوانند در فضاهای نوین مورد علاقه خود و با نام و ‏نشان خودشان و در قالب کانون ها و مؤسسات هنری و فرهنگی فعالیت کنند.
حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، ‏در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره نحوه فعالیت های دفتر تبلیغات در عرصه های نوین تبلیغ، گفت: امسال حدود 700 مبلغ مرد و 300 مبلغ زن را در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف کشور اعزام می کنیم، اگر اعزام ها به خارج از اصفهان باشد معمولاً مبلغان خواهر ما همراه با خانواده به محل تبلیغ اعزام می شوند، مبلغان خواهر در سطح شهر اصفهان هم در حوزه محافل خانگی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: تبلیغات نوین موضوع مهمی است که دفتر تبلیغات ‏چند سالی است به صورت جدی در آن ورود پیدا کرده است، تبلیغات نوین و هنری یکی از اقتضائات و نیازهای جامعه امروز ما است، الان در دفتر تبلیغات یک اداره به نام اداره تبلیغ فرهنگی و هنری تأسیس کرده ایم که فعالیت های مختلفی در این باره را طراحی می کند.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: ما در اداره تبلیغ فرهنگی و هنری جذب مبلغ هنری و نوین در فضاهای مختلف را داریم که الان در گروه های تبلیغی مختلف شروع به فعالیت کرده اند، در مقاطع و فرصت های مختلف سعی می شود تا محصولات و دستاوردهای تبلیغی نوین در قالب نمایشگاه به مردم و مبلغان عرضه  و ارائه شود.

حجت الاسلام احمدیان اظهار داشت: فعالیت های تبلیغی نوین در حوزه مکتوب شامل داستان نویسی، شعر و فیلمنامه نویسی می شود، در فضای رسانه ای هم عمده کار تبلیغات نوین مربوط به فضای مجازی می شود، الان ما گروه هایی داریم که وارد کار ساخت انیمیشن شده اند.

هسته اولیه بسیاری از کارهای تبلیغی سطح شهر و فضای مجازی ‏در دفتر تبلیغات شکل گرفته است

وی افزود: گروه های هنری دیگر مانند خطاطی هم در عرصه نوین تبلیغی فعال هستند، الان با بیش از یک سال کار جدی در عرصه نوین بیش از 20 گروه مبلغان در این عرصه ها را داریم، دفتر تبیغات در این حوزه بیشتر نقش آموزش، هدایتگری و حمایت دارد و سعی می کند تا طلاب و روحانیان فعال در حوزه های نوین بتوانند رسمیت پیدا کنند و روی پای خود بایستند.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان‏ گفت: کار مبلغان عرصه نوین در قالب کانون ها و مؤسسات هنری و فرهنگی مختلف می تواند جنبه حمایتی از آن ها را بیشتر کند و به کارشان رسمیت بدهد، سعی داریم تا شبیه مراکز رشد و شتاب دهنده به مبلغان کمک کنیم تا بتوانند در فضاهای مورد علاقه و استعداد خود و با نام و نشان خودشان فعالیت کنند.

حجت الاسلام احمدیان ‏تصریح کرد: بسیاری از کارهای تبلیغی در سطح شهر و در فضای مجازی که در قالب کار کانون ها و مؤسسات یا گروه های تبلیغی انجام می شود هسته اولیه آن ها از سوی دفتر تیلیغات اسلامی شکل گرفته است، اما ما هیچ الزامی نداریم که این گروه ها و مؤسسات فعالیت های خود را تحت نام دفتر تبلیغات انجام دهند./۳۰۲/۸۶۹/ب۱

ارسال نظرات