۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۳۸۵

فراخوان نخستین جشنواره ادبی «شاه بیت» با موضوع ائمه اطهار

فرهنگسرای سرو، نخستین دوره جشنواره ادبی «شاه بیت» را با هدف گردآوری آثار ادبی و متون شاعران و نویسندگان در مدح ائمه اطهار(ع) برگزار می‌کند.
جشنواره ادبی «شاه بیت»

به گزارش خبرگزاری رسا، فرهنگسرای سرو، اولین دوره جشنواره ادبی «شاه‌ بیت» را با نگاه به موضوع ائمه اطهار (ع) در سه بخش کلاسیک، آزاد و متن کوتاه برگزار می‌کند.

شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات در دو رده سنی نوجوانان ( ۱۲ تا ۱۵ سال) و بزرگسالان (۱۶ سال به بالا) می‌توانند با اشعار یا نوشته‌های متعلق به خود در این جشنواره شرکت کنند. برای شرکت در بخش شعر کلاسیک، هر فرد شرکت کننده می‌تواند با ارسال یک یا حداکثر دو بیت شاخص از شعر خود در این بخش شرکت کند.

برای شرکت در بخش شعر آزاد، شاعران و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال یک شعر کوتاه یا برشی از شعر خود -حداکثر چهار سطر و بیست کلمه- اقدام کنند. در بخش متن کوتاه نیز می‌توانند دلنوشته‌ها یا جملات کوتاه خود را حداکثر در بیست کلمه به جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره مجاز است آثار راه یافته به بخش نهایی را به صورت کتاب منتشر کند.

دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو واقع شده و شماره تلفن گویای 88881879 آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان است./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات