۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۰۲۴۰۳
امام جمعه تبریز:

بیت امام جمعه به روی همه اقشار جامعه باز است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: بیت امام جمعه به روی همه اقشار جامعه و کسانی که نظام مقدس جهوری اسلامی، اهداف امام راحل، رهبر معظم رهبری و شهدا را قبول دارند؛ از هر سلیقه که باشند، باز است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، که پیش از ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز ترتیب یافت، با اشاره به حکم رهبر معظم رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این پیام حاوی نکات مهم و برجسته ای بود که بنده در 9 محور احصاء کرده ام.

وی با بیان این‌که وحدت کلمه مردم یکی از مهم‌ترین نکات برجسته پیام و حکم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به عنایت رهبر فرزانه انقلاب؛ تلاش خواهم کرد برای تحقق بخشیدن فرامین معظم‌له شبانه روز با تمامی نیروهای انقلابی تعامل داشته باشم تا فرمایشات ایشان عملیاتی و اجرایی شود.

امام جمعه تبریز یادآور شد: از امروز نیازمند کمک همه مردم تبریز و استان آذربایجان‌شرقی، روحانیت معظم، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان، اهالی هنر، فرهنگ، رسانه، تجار و اصناف، مسؤولان نهادها، سازمان‌ها، خانواده های شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، آزادگان و کل افرادی که در استان نقشی بر عهده دارند، هستم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر اهمیت وحدت کلمه برای تعالی و توسعه استان، گفت: بیت امام جمعه به روی همه اقشار جامعه و کسانی که نظام مقدس جهوری اسلامی، اهداف امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را قبول دارند؛ از هر سلیقه که باشند، باز است، بنده خود نیز با تمامی اقشار در ارتباط خواهم بود تا با وحدت، همدلی، صفا و صمیمیت اهداف عالی نظام تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌‎که ارتقای جایگاه استان نیازمند وحدت و همدلی به دور از فضای تفرقه و نفاق است، گفت: سعی خواهم کرد با کمک خود مردم گام های مثبتی برای ارتقای فرهنگ غنی اسلام و تحقق بخشی به اهداف والای امام و رهبری بردارم./935/۳۰۱/ب2

ارسال نظرات