۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۰۲۹۶۰
به همت اتاق تبلیغ خراسان؛

ویژه نامه تبلیغی ماه مبارک رمضان و رحلت حضرت خدیجه منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی ماه مبارک رمضان و رحلت حضرت خدیجه به همت کارگروه علمی تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان تولید و منتشر شد.
حجت الاسلام مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون ویژه نامه تبلیغی ماه مبارک رمضان گفت: کمیته علمی پژوهشهای راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان همانند مناسببت های گذشته ویژه نامه تبلیغی برای ماه مبارک رمضان و نیز رحلت حضرت خدیجه تهیه و منتشر کرد.

وی گفت: علاقمندان و مبلغان و واعظان می توانن برای تهیه خوراک تبلیغی مستند و معتبر  متناسب با شرایط روز جامعه که در این محتواها لحاظ می شود از این ویژه نامه ها بر روی پایگاه اطلاع رسانی اتاق تبلیغ به آدرس WWW.otaghfekr.ir  بهره برداری کنند.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان در تشریح موضوعات این ویژه نامه گفت: موضوعاتی با عنوان ماه رمضان و مسؤولیت مبلغان، لزوم پرداختن به بعد اجتماعی روزه جهت فرهنگ‌سازی سبک زندگی دینی، آثار ماه رمضان در ماه‌های دیگر سال تداوم یابد، چرا دختران زودتر از پسران مکلف می‌شوند؟ و رابطه مستقیم سحرخیزی با فراوانی نعمت در این ویژه نامه جای گرفته است.

وی افزود: از دیگر موضوعات می توان به ماه رمضان ماه تولید فرصت ها، ماه خدا در کلام حجت خدا، چگونه آماده ی ورود به ماه رمضان بشویم؟ و سلوک باران: روزه و گرمای تابستان؛ جهادی از جنس مبارزه با نفس اشاره کرد.

حجت الاسلام مشیری گفت: در بخشی از این ویژه نامه ۱۵مجلس سخنرانى در ماه مبارک رمضان‏ را داریم و نیز گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد تدبر در قرآن و در ادامه رمضان با قرآن (۴) که سی روز سی درس براساس تفسیر نور می باشد به همراه انس با قرآن و زندگی معنوی را آورده ایم.

وی افزود: برای مبلغانی که تازه وارده عرصه منبر و سخنوری شده اند بخش آموزش اصول سخنرانی و سخنوری و فن بیان را جای داده ایم و نسبت به رحلت حضرت خدیجه هم ویژه نامه ای جدا تهیه ومنتشر کرده ایم که موضوعات آن عبارت است از نگاهی به آموزه های تربیتی در زندگی حضرت خدیجه(س)، خدیجه بانوی با فضیلت و مدح حضرت خدیجه که در کنار همه این موارد جدید ویژه نامه های سابق نیز در سایت قابل جستجو و دریافت است./۳۰۲/۹۳۳/ب۱

ارسال نظرات