۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۵۰۳۶۶۵
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات:

هنر قرآنی امروز دفاع از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم یمن است

حسنی گفت: امروز هنر قرآنی دفاع از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم یمن است؛ اگر کسی غیر از این گفت، معلوم می شود که امام و انقلاب را نشناخته است.
محمد حسنی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط  مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محمدحسنی طی سخنانی گفت: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و انجمن های هنری وابسته به آن، عهد و قراری را با هم بسته اند و آن اینکه نسبت به تحولات جهان اسلامی و حوادث مربوط به مسلمانان و به ویژه تشیع غافل نباشند و واکنش های لازم را بر اساس تکالیفی که بر دوش همه ما است، انجام دهند.

وی گفت: قرار ما همواره براین بوده است که به شدت مبارزه کنیم و نسبت به اندیشه وارداتی که هنر را برای هنر می خواهد یا از هنر تصوری همچون یک دایره و گالری جدای از دردهای جامعه و مسائل مهم جهان اسلام تصور می کند، دوری داشته باشیم.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که امروز کار هنری دینی به معنای دفاع از مظلومان است، تصریح کرد :هنر متعهد از منظر امام خمینی(ره)، هنری است که از فساد فاسدان و استکبار مستکبران و دفاع از مستضعفان و مظلومین رمز گشایی می کند.

وی افزود: منشور هنر متعهد از منظر امام در دسترس همه ما است؛ اگر خود را مخاطب حضرت امام(ره) می دانیم نباید لحظه ای تردید و توقف کنیم و باید تکلیف خود را کاملا روشن بدانیم.

حسنی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن است و امروز هنر قرآنی دفاع از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم یمن است؛ اگر کسی غیر از این گفت، معلوم می شود که نه انقلاب را شناخته است، نه امام راحل را.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مرکز فرهنگی هنری و دفتر تبلیغات اسلامی یک ساختار و سازمان جدای از دردهای جامعه و جهان اسلام نیست و این دو به هم پیوند خورده اند.

وی افزود: در هفته جاری دو برنامه همزمان داریم که هنرمندان حوزوی در رشته های مختلف در حوزه تجسمی در رشته هایی از جمله تصویرسازی، گرافیک، نقاشی، خوشنویسی و کاریکاتور به خلق آثار می پردازند
/
۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات