۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۰۳۶۷۹
نماینده مجلس در واکنش به حوادث تروریستی تهران:

امنیت و آسایش نظام مرهون مجاهدت و شجاعت سپاه و بسیج است

نماینده مجلس گفت: باید دست یکایک بسیجیان و پاسداران این مرز و بوم را بوسید و افتخار کرد که امنیت و آسایش ملت را فراهم می کنند.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به حوادث تروریستی مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سرویسهای جاسوسی مخالف امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه هستند.

وی افزود: تروریست ها به دنبال از بین بردن ثبات منطقه هستند و ایران هدف اصلی تروریست ها است، آنها تلاش می کنند فضای داخل کشور را نا امن جلوه دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حادثه تروریستی تهران و جریانات پیش آمده میان عربستان و قطر نشان داد که دست پلید سرویس های جاسوسی از آستین عربستان و برخی کشورهای دیگر بیرون آمده است، آنها به دنبال نا امن نشان دادن کشور از طریق حملات کور تروریستی بودند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان بیگناه یک زنگ خطر و هشدار برای ما بود و از سویی ندای مظلومیت ایران را در جهان بلند کرد، زیرا ما همیشه در معرض حملات تروریستی بوده و هستیم که شهادت حدود 17 هزار شهید وقایع تروریستی به دست منافقان و شبه داعشی های زمان مؤید این امر است.

وی ادامه داد: حوادث تروریستی اخیر سندی بر مظلومیت ایران اسلامی است و نشان می دهد که تنها کشوری که با تروریسم و داعش و تفکرهای سلفی مبارزه می کند ایران اسلامی است.

این مسؤول ضمن آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان شهدای حوادث تروریستی یادآور شد: مهاجمین مردم بیگناه و مظلوم را هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امید است کشورهای دنیا ندای مظلومیت ملت ایران را بشنوند و پدید آورندگان تروریسم بدانند که روزی تروریسم یقه آنها را هم خواهد گرفت و به خود آنها هم رحم نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی کیا ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای امنیتی، عنوان داشت: در داخل کشور باید این نگاه به وجود آید که اگر سپاه و بسیج نباشد تروریست ها امنیت و آسایش کشور را سلب خواهند کرد.

وی در پایان مطرح کرد: باید دست یکایک بسیجیان و پاسداران این مرز و بوم را بوسید و افتخار کرد که سپاهیان و بسیجیان امنیت و آسایش ملت را فراهم می کنند./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات