۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۰۳۷۷۷

تقدیر کمیسون امنیت ملی مجلس از اقدام شجاعانه نیروهای امنیتی

اعضای کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی از محل حادثه روز گذشته در مرقد مطهر امام راحل بازدید و از اقدام تخصصی و خوب نیروی انتظامی تقدیر کردند.
بروجردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در حاشیه بازدید ازمرقد مطهر امام راحل در جمع خبرنگاران، گفت: بازدید امروز کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی از محل حادثه روز گذشته در مرقد مطهر امام راحل با هدف تقدیر و تشکر از اقدام بسیار تخصصی و خوب نیروی انتظامی و هم شکرگزاری به درگاه الهی به سبب خنثی شدن این توطئه شوم صورت پذیرفت.

وی افزود: تروریست‌ها با هدف گذاری از پیش تعیین شده چنین طراحی کرده بودند که با ورود به مرقد مطهر مردم عادی را به رگبار ببندند که با عنایت الهی و هوشمندی نیروهای انتظامی مستقر در مرقد مطهر این توطئه شوم ناکام ماند.

بروجردی با بیان اینکه عاملان ترویستی روز گذشته افرادی هستند که با آموزش‌های بلند مدت و تخصصی با شناسایی و طی پروسه‌ای طولانی وارد این عملیات تروریستی شدند، ابراز کرد: روز گذشته با تیراندازی به موقع و به هنگام نیروی انتظامی عاملان تروریستی در مرقد مطهر به درک واصل شدند که یکی از آنان خود را با عملیات انتحاری منفجر و دیگری که یک زن بود دستگیر و در اختیار نیروهای اطلاعاتی قرار گرفت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: دشمن و همه کسانی که طراحان پس پرده این جنایتها هستند باید بدانند که آنها قطعا نخواهند توانست به امنیت پایدار این کشور، ملت و نظام انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کنند. اقدام دیروز بر اساس معیارهای بین المللی اقدامات کورکورانه بی ارزش بود.

وی با تاکید براینکه این حادثه و جان شهروندان برای ما بسیار مهم است، گفت: تروریست‌ها تا به امورز دهها اقدام از همین قبیل طراحی کردند که همگی قبل از آنکه وارد مرحله عمل شوند خنثی شده است که نشان از اقتدار نیروی های اطلاعاتی و امنیتی نظام انقلاب اسلامی است.

بروجردی در پایان خاطر نشان کرد: براساس آیات قرآن فضل الهی عامل اساسی در پیروزی است و با عنایت حضرت حق عملکرد به هنگام و هوشمندانه نیروی قرار دارد./813/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات