۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۰۴۸۵۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

حکم فرهنگی رهبر انقلاب نشان از در خطر افتادن تمدن ایرانی اسلامی است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به نگرانی های عمیق رهبر معظم انقلاب از وضعیت فرهنگ کشورمان گفت: مسأله آتش به اختیار شدن نشان دهنده ضرورت تولید محتوای دینی و فرهنگی جامع تر است.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان اظهار داشت: جامعه ما در چنین شب هایی باید شکر نعمت امامت و رهبری مقام معظم رهبری را به جای آورد و صلابت، سلامت و تأثیرگذاری این امام بصیر، فقیه و آشنا به نیازمندی های فکری ـ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را از خداوند منان بخواهد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه رهبری رهبر معظم انقلاب جامع و ویژه و مورد اذعان سیاستمداران جهانی است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در هر مقوله ای که با صاحب نظران جهانی به بحث پرداخت به اذعان همه آنها بهتر از کارشناسان خبره جهانی اطلاعات جامع­تری دارد.

این مقام مسؤول با اشاره به دیدارهای رهبران جهان با رهبر انقلاب گفت: رهبری آسیب شناسی کشورهایشان را به بهترین و جامع ترین شکل ممکن بیان می کند؛ از این رو سخنان و اطلاعاتشان در رابطه با نیازمندی های فکری و فرهنگی جامعه مرتبط با معضلات فرهنگی، تهدیدها و شبیخون‌های فرهنگی است که در مقایسه با بسیاری از کارشناسان آگاهانه تر بیان می شود.

حجت الاسلام سپهر سخنان رهبر معظم انقلاب در تبیین سیاستگذاری‌های مسائل فرهنگی کشور را گامی ولایی، امامتی، ولایتی و دلسوزانه برای جامعه دانست و افزود: بیان چنین سخنانی برای حفظ آرمان های فرهنگی نظام اسلامی، دستاوردهای امام و شهدا و اصحاب فرهنگ دینی و طلب پیشرفت، آسایش، آرامش و سبک زندگی قرآنی ـ اسلامی برای جامعه است.

وی عدم محدودیت آزادی در جامعه، امنیت و رفاه اجتماعی را خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در مسائل فرهنگی بیان و خاطرنشان کرد: سخنان اخیر با دانشجویان یک کالبدشکافی و آسیب شناسی جامع بصیرانه و حکیمانه از وضعیت فرهنگی است و مطرح کردن بحث آتش به اختیار نشان دهنده نگرانی های ایشان در مقوله فرهنگ است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: بحث آتش به اختیار نشان دهنده مطالبات بیشتر، سیاستگذاری های جامع تر، برنامه ریزی های مدون تر، تولید محتوای دینی و فرهنگی جامع تر از مسؤولان فرهنگی کشور و دولتمردان است و موظف هستیم در این زمینه گام هایی را برداریم.

این مقام مسؤول درباره هسته های فکری و فرهنگی عنوان کرد: هسته های فکری و فرهنگی همچون آغاز انقلاب اسلامی با دلسوزی، جامعیت، برنامه ریزی و محتوای اسلامی در برابر شبیخون فرهنگی مقابله کنند و در غیر این صورت با خطر مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام سپهر تشکیل هسته های فکری و فرهنگی با محتوای اسلامی و متشکل از افراد دلسوز و خیرخواه در عرصه فرهنگ را خواستار شد و اظهار داشت: با چنین اقدامی در کنترل تهاجم فرهنگی و اجرای مطالبات و منویات رهبری و ایجاد فضای فرهنگی سالم گام‌های مؤثری برداشته و خروجی های مبارکی دیده خواهد شد.

وی افزود: آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب یعنی اینکه جامعه و نخبگان فرهنگی، حوزویان، دانشگاهیان و تک تک افراد باید سرباز فرهنگی ولایت فقیه و نظام اسلامی باشند و در حد توانایی فعالیت دینی، اسلامی، ایرانی و انقلابی را انجام دهند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یارگیری جبهه فرهنگی را انجام دادند، گفت: این یارگیری برای حفظ دستاوردها، فرهنگ و تمدن ایران و اسلام است./9456/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات