۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۵۰۵۷۲۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد؛

آتش به اختیار رهبری برای حفظ و ارتقای فرهنگی ایران اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد با بیان اینکه فرمان آتش به اختیار در برابر ولنگاری فرهنگی برای آحاد ملت انقلابی و ولایی صادر شد، گفت: آتش به اختیار برای حفظ و ارتقای فرهنگی ایران اسلامی است.
حجت الاسلام عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد صبح امروز در کلاس اخلاق با بیان اینکه برای تبیین بیانات رهبری باید دید آتش به اختیار برای چه کسی است، گفت: روشن است آنجایی که ولایت فقیه همه را از شبیخون، تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمن آگاه نموده و هشدار داده بودند.

وی اضافه کرد: متأسفانه متولیان امر گوشزدهای رهبری را جدی نگرفتند تا جایی که امروز فرمان آتش به اختیار در برابر ولنگاری و لاابالی فرهنگی برای آحاد ملت انقلابی و ولایی صادر شد. 

کارشناس دینی با ابراز اینکه آتش به اختیار برای کسی است که به همه زوایای فرهنگ ایرانی اسلامی آشنایی داشته و دل به فرهنگ غنی اش دارد، ادامه داد: این فرمان مربوط به کسی است که به استقلال فرهنگی ایرانی اسلامی می اندیشد، فرقی ندارد که در کجای این مرز و بوم زندگی می کند.

آتش به اختیار برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهانی است

وی با بیان اینکه رصد فرهنگی دشمن و فراهم نمودن پادزهر آن محصول فرهنگی بیگانه برای افسر گوش به فرمان مهم است، تصریح کرد: آتش به اختیار مانند برگزاری یادواره های شهدا، زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدا، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت های علمی دانشمندان هسته ای و تلاش مجاهدان مدافعان حرم در بیرون مرزهای جغرافیایی برای حفظ و ارتقای فرهنگی ایرانی اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج قرچک آتش به اختیار را اینگونه تحلیل کرد که یعنی هر جا آسیب و ضربه فرهنگی دشمن متوجه ما شد، با تلاش و ایثار و از خودگذشتگی و خستگی ناپذیری جلوی آن نفوذ را بگیریم و ابراز کرد: آتش به اختیار یعنی هر جا با هر شکل و قیافه ای هجوم فرهنگی دشمن مشاهده شد با گروهی که در اختیار است؛ هنرمندانه در برابر آن هجوم ناجوانمردانه ایستادگی و پایداری شود و خود را مکلف و مسؤول دانسته تا احساسات مرده بیدار و هوشیار شوند.

وی آتش به اختیار را برای غلبه گفتمان انقلاب اسلامی در سطح کشور و صدور آن در سطح جهانی دانست و افزود: مهم در این موضوع شناخت گفتمان انقلاب اسلامی ایران است که بر گرفته از سخنان، وصایا و سیره عملی حضرت امام(ره) و تبیین این گفتمان از سوی مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان با اشاره به آیات الهی نتیجه این دستور را تأمین سعادت دنیا و آخرت برشمرد و خاطرنشان کرد: «ربنا اتنا فى الدنيا حسنه و فى الاخره حسنه» دعای همه موحدان است، تحقق چنین خواسته ای از خداوند مستلزم تلاش و کوشش مجاهدان در سطح عموم نیروهای انقلابی، متعهد و جهادگر است./804/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات