۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۴
کد خبر: ۵۰۵۹۵
آيت الله مکارم شيرازي:

سياست آمريكا هيچ تغييري نكرده است / بايد هميشه در برابر دشمنان آماده باشيم

رسا، سرويس سياسي ـ حضرت آيت الله مكارم شيرازي با اشاره به انتخاب رييس جمهوري جديد آمريكا گفت: سياست آمريكا هيچ تغييري نكرده است، بايد هميشه در برابر دشمنان آماده باشيم.
سياست آمريكا هيچ تغييري نكرده است / بايد هميشه در برابر دشمنان آماده باشيم

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حضرت آيت الله ناصر مکارم شيرازي، روز گذشته در ديدار فرماندهان و مسؤولان سپاه پاسداران فجر استان فارس به حادثه حسينيه شيراز و فعاليت وهابي‌ها و بهايي‌ها اشاره کرد و گفت: تمام مسايل و حوادث تخريبي در داخل كشور، سرچشمه در عوامل خارجي دارد.

وي تصريح كرد: دشمنان در خارج از كشور به دنبال تضعيف نظام و انقلاب هستند و با ايجاد برخي مسائل و اختلاف هاي داخلي در پي كم‌رنگ كردن مسائل ديني در ميان مردم هستند.

اين مرجع تقليد در ادامه خواستار بهره‌گيري هرچه بيشتر از فرهنگ غني اسلامي در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شد و اظهار داشت: سپاهيان با بهره گيري از فرهنگ غني اسلام، روحيه ايمان و عشق به شهادت را در جوانان و نسل جديد تقويت كنند.

وي به ضرورت هوشياري مردم در برابر فرق انحرافي اشاره كرد و افزود: گروه‌هاي منحرف با ايجاد شبهه افكني ميان مردم در پي‌ بهم زدن بافت جمعيتي ميان مناطق مختلف كشور هستند كه اين اختلاف‌افكني در برخي شهرهاي شيرازي بيشتر به چشم مي‌آيد و بايد نسبت به آن چاره انديشي كرد.

حضرت آيت الله مكارم شيرازي تصريح كرد: نبايد در برابر فرق باطله حالت تهاجمي داشت، بايد در برابر مذاهب باطل و انحرافي ايستاد و در همه حال با آن‌ها مقابله كرد.

وي با اشاره به انتخاب رييس جمهور جديد آمريكا گفت: به گمان برخي با روي کار آمدن دولت جديد آمريکا خبري از حرف هاي استکبار منشانه گذشته آنان نيست و بايد بادوستي با آنان پيش رفت، در حالي که هيچ تغييري در سياست‌هاي پيشين آن‌ها صورت نگرفته است.

اين مرجع تقليد تاكيد كرد: مبادا تغيير دولت آمريکا ما را به سويي سوق دهد و خيال کنيم اوضاع عوض شده و دست روي دست بگذاريم، بايد در همه حال آمادگي خود را حفظ کنيم.

ارسال نظرات