۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۰۷۶۲۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تحریم‌های جدید آمریکا منجر به خودکفایی بیشتر سپاه در ساخت موشک می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به تحریم‌های جدید وضع‌شده از سوی آمریکا علیه سپاه، گفت: این تحریم‌ها نه‌تنها در اراده ملت ایران تأثیری ندارد؛ بلکه منجر به خودکفایی بیشتر سپاه در ساخت انواع موشک می‌شود.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران، افزود: ایران کشور مقدر و با امنیت بسیار بالایی بوده و درزمینهٔ صنایع موشکی هم حرف زیادی برای گفتن دارد؛ به همین دلیل آمریکا برای کاهش اقتدار سپاه پاسداران تحریم‌هایی وضع کرده است.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که در گذشته هم ثابت شده است، تحریم‌ها هیچ اثری بر اقتدار نظامی و موشکی سپاه ندارد؛ بلکه سبب خودکفایی آنها در تولید انواع موشک‌های ساخت وطن می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: به برکت همین تحریم‌های ظالمانه امروز جمهوری اسلامی ایران رشد قابل‌توجهی درزمینهٔ صنعت موشکی، موشک‌های دوربرد و نقطه زن دارد و هر زمان کشوری اقتدار و امنیت نظام اسلامی را خدشه‌دار کند با موشک جواب بی‌حیایی خود را می‌گیرد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان همواره به دنبال تضعیف توان ایران، بی‌اعتقادی و یا سست کردن بنیه معنوی جوانان، سایش اعتقادی و سست کردن پایه‌های ارزشی انقلاب و سایش روحیه جهادی و گسترش شبهات پیرامون دین، ولایت فقیه و مبارزه با استکبار هستند.

وی ادامه داد: دشمنان برای ریزش اخلاقی جامعه برنامه‌ریزی و فعالیت کرده و به دنبال حاکم شدن اخلاق منفعت محور و مصلحت‌گرا، اخلاق نفاق گونه، ولنگاری‌های فرهنگی دینی و بی‌تفاوتی در برابر آرمان‌ها و کمرنگ کردن غیرت دینی در جامعه اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در برابر این اقدامات دشمنان رخوت فرهنگی نیروهای داخلی آسیب بزرگی است، خاطرنشان کرد: بی‌غیرتی نسبت به دین و آرمان‌های دینی و تضعیف روحیه دفاع فرهنگی، روزمرگی و نداشتن چشم‌انداز در مقوله فرهنگ دینی، نفاق فرهنگی به‌جای نشاط فرهنگی در چهره‌های متدین، تقویت و تبلیغ و مسابقه در تجملات و اشرافی گری و عدم تخصیص بودجه‌های فرهنگی و یا تداخل در امور فرهنگی از مصادیق رخوت فرهنگی در کشور است که منجر به سوءاستفاده دشمنان می‌شود./9314/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات