۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۰۷۷۸۲
از سوي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري؛

بن خريد كتاب زائران حج ۹۶ آماده توزيع شد

حجت الاسلام حاجي ابراهيمي گفت: تمامي زائران سراسر كشور مي‌توانند بن ۱۵۰۰۰ توماني محصولات فرهنگي خود را به همراه بروشور محصولات از مديران محترم كاروانهاي خود دريافت كنند.
امیرمسعود حاجی ابراهیمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام مسعود حاجي ابراهيمي در گفتگویی از آغاز طرح توزيع محصولات فرهنگي زائران حج 96 خبر داد. هم اكنون بن‌هاي خريد كتب و ديگر محصولات فرهنگي در اختيار استان‌ها قرار داده شده تا از طريق مديران محترم كاروان‌ها در اسرع وقت به زايران گرامي تحويل داده شود.

مدير برنامه و محصولات فرهنگي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري اظهار داشت: تمامي زائران سراسر كشور مي‌توانند بن 15000 توماني محصولات فرهنگي خود را به همراه بروشور محصولات از مديران محترم كاروانهاي خود دريافت كنند.

وي با اعلام اين مطلب كه بسته‌هاي فرهنگي ويژه براي چهار گروه تحصيلي آماده شده است گفت: اين تقسيم بندي نيز ويژه آقايان، بانوان و زوج يا تنها بودن زائر است. يعني اگر زن و شوهري با هم بخواهند به حج مشرف شوند بسته فرهنگي آنها با شخصي كه به تنهايي مي‌خواهد به حج برود تفاوت دارد.

حجت الاسلام حاجي ابراهيمي تاكيد كرد: بر همين اساس 12 بسته متفاوت در بروشور‌ها آمده است كه فقط كافيست زائران محترم يكي از آنها را علامت‎گذاري و انتخاب نمايند و به مدير كاروان خود تحويل دهند.

مدير برنامه و محصولات فرهنگي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري ادامه داد: محتواي بسته‌هاي محصولات فرهنگي زائران حج تمتع ۹۶ شامل معرفي اماكن، مناسك، اخلاق، ادعيه و ... است.

وی از مديران خواست تا به محض دريافت بن و بروشورها از دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مناطق و استانها وصول آنها را ثبت و بعد از دريافت درخواست زائران، تعداد بسته‌هاي فرهنگي مورد نياز را در سامانه اعلام نمايند.

حجت الاسلام حاجي ابراهيمي در پايان افزود: يكي از آسيب هايي كه در زمينه توزيع محصولات در گذشته وجود داشت اين بود كه بسياري از زائران نمي دانستند كه بايد چگونه محصولات فرهنگي را تهيه كنند. بخشي ديگر از زائران نيز از سرانه زائر بي‎اطلاع بودند و يا از نحوه دريافت و مكان دريافت آن اطلاع كافي نداشتند. در طرح جديد كليه زائران از نحوه دريافت و شيوه‎هاي آن مطلع و با مشورت با روحاني كاروان انتخاب مطلوبي خواهند داشت./
۱۳۳۰/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات