۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۵۰۹۲۰۴
مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق استان بوشهر:

کار فرهنگی با صدور بخشنامه واقع نمی شود

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: کار فرهنگی، کاری نیست که به سرعت و با صدور یک بخشنامه، موثر و نتیجه بخش واقع بشود و معمولا حصول نتیجه زمان بر است ولی کارهای کوچکی نیز بوده که بازتاب جهانی پیدا کرده است.
کار فرهنگی

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، محمد پایبست مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در اجلاس مدیران و روابط عمومی های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در خصوص فضای مجازی و تکنیک های عملیات رسانه ای گفت: ما به عنوان افسران جنگ نرم طبق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: ما در بحث فرهنگی عرصه های جنگ سخت، نیمه سخت، نرم، عمق بخشی داخلی و عمق بخشی خارجی را دارا هستیم که عمق بخشی خارجی ما در صدور ارزش های انقلاب موفق تر بوده است.

پایبست اظهار کرد: ما برای تاثیرگذاری در هر یک از عرصه ها نیاز به یک پارامترهایی داریم که باید برای محیط های مختلف بسته هایی با یک خوراک مناسب اماده کنیم.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع ) استان بوشهر عنوان کرد: کار فرهنگی، کاری نیست که به سرعت و با صدور یک بخشنامه، موثر و نتیجه بخش واقع بشود و معمولا حصول نتیجه زمان بر است ولی کارهای کوچکی نیز بوده است که بازتاب جهانی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی که رهبر انقلاب می فرمایند که ما کسی را نداریم و می گویند از چپ و راست شمشیر می کشند، پشت سر رهبری حرکت کردن اشتباه است و باید کسانی جلوی ایشان باشند و سینه سینه سپر کنند./102/846/ب1

ارسال نظرات