۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۵۰۹۲۱۳
مدیر فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اصفهان تشریح کرد؛

نحوه ثبت نام و جذب متقاضیان عرصه نوین تبلیغی در اصفهان

حجت الاسلام احمدیان به تشریح شرایط و نحوه جذب اولیه طلاب و مبلغان دینی به عرصه نوین تبلیغی از طریق دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان پرداخت.
مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اصفهان تبلیغ

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، ‏در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره نحوه حمایت و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از گروه های هنری و نوین در عرصه تبلیغ دین، گفت: ما بیشتر در قالب مشاوره به مبلغان عرصه نوین کمک می کنیم تا بتوانند خودشان به مرور در قالب گروه های مستقل پایدار شوند.

وی ادامه داد: گروه های تبلیغی در عرصه نوین رسانه ای و تبلیغی بعد از پایدار شدن می توانند در زمینه هایی که خودشان تشخیص می دهند که جامعه به آن نیاز دارد در سطح جامعه فعال شوند، جذب اولیه علاقه مندان به فعالیت در عرصه نوین و تخصصی تبلیغی می تواند از طریق وبسایت اینترنتی انجام شود.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: یک پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی به نام سایت مرسلات(www.morsalat.ir) داریم که علاقه مندان می توانند وارد این سایت شوند و سپس به قسمت اداره کل فرهنگی تبلیغی ورود کنند، مبلغان در این قسمت می توانند به عنوان مبلغ سنتی و یا مبلغ نوین و هنری ثبت نام کنند.

وی افزود: مبلغان سنتی کسانی هستند که به صورت متداول و عام مشغول تبلیغ دین در جامعه هستند، علاقه مندان به کارهای نوین و هنری یا تخصصی تبلیغی هم می توانند از طریق لینک مربوطه ابتدا شرایط مخصوص این دسته از مبلغان را مطالعه کنند و سپس در صورت احراز شرایط و تشخیص توانایی ها و استعداد متناسب با آن تخصص وارد آن قسمت شوند.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان‏ گفت: در صورتی که افراد متقاضی عرصه نوین تبلیغی قبلاً خودشان آموزش هایی را دیده باشند همان آموزش برای ما کفایت می کند و احراز شرایط فرد با همان آموزش می تواند تأیید شود، سپس  

حجت الاسلام احمدیان ‏تصریح کرد: همچنین چنانچه فرد مبلغ دین برای ورود به یک رشته هنری و نوین تبلیغی ‏ابراز علاقه کند و استعداد و آمادگی لازم برای فعالیت در آن رشته را در خود ببیند ما کلاس های آموزشی ویژه آن حوزه هنری و نوین را برای آن ها برگزار خواهیم کرد و در صورتی که دوره مذکور را با موفقیت سپری کنند ثبت نام این دسته از مبلغان را نیز قطعی خواهیم کرد./302/869/ب1

ارسال نظرات