۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۰۹۴۸۴

تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره اتحاد

برگزیدگان هفتمین جشنواره اتحاد در بخش های فیلم، خبر و تولیدات تلویزیونی و رادیویی در آیین اختتامیه اجلاس رادیو تلویزیون های اسلامی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره اتحاد

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره اتحاد که با حضور شخصیت های سیاسی، رسانه ای و فرهنگی از ایران و ۳۶ کشور جهان برگزار شد، برترین های این دوره در بخش های مختلف هفتمین جشنواره اتحاد معرفی شده و تندیس و جوایز ویژه این جشنواره با حضور دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین کریمیان دبیر کل اتحادیه، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، شیخ جوادی از کشور عراق، دکتر انور ابوطه از فلسطین، شیخ عبدالله الجبری از البنان، محسن نصر پور مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی به آنها اهدا شد.

در این مراسم نجدت اسماعیل از کشور سوریه به عنوان فیلمساز برتر، سید مرتضی الموسوی از کشور عراق به عنوان خبرنگار برتر و سازمان اوج از ایران و شبکه لولوء به عنوان غرفه های برتر معرفی شدند.

هیات داوران هفتمین جشنواره اتحاد در بخش تلویزیونی و در موضوع مستند، از آثار کویرس تولید شده در موسسه حقیقت، کودکان شنگال تبعید شده توسط داعش تولید شده در پرس تی وی و علی تماس تولید شده در شبکه المنار به عنوان آثار برتر تجلیل کرد.

در این بخش جایزه ویژه هیات داوران به مستند القتل بالجمله تولید شده در شبکه المسیره تعلق گرفت و از مستند بصیرت تولید شده در شبکه تمدن به علت نگاه ویژه به وحدت بین شیعه و سنی تجلیل شد.

از مستند ذاهب الی انصار از شبکه ابداع نیز در این بخش تقدیر شد.

در بخش داستانی هیات داوران دو اثر حکایت مسلمانی از شبکه سحر و شهربانو از نما رسانه را به عنوان آثار برتر معرفی کرد.

در بخش برنامه های گفت وگو محور الحرب الناعمه از شبکه ثقلین، مع الحدث از شبکه المیسره و انقلاب الصوره از شبکه العالم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. 

هیات داوران در بخش برنامه های گزارشی برنامه تجاره الاعضا محصول اشراق را حایز رتبه برتر معرفی کرد.

جایزه بخش پخش زنده نیز به شبکه العالم برای برنامه اصابه المراسل فی بث المباشر حیدرقاسم اهدا شد.

در بخش برنامه های زنده سه برنامه المنار از زمن النصر، فلسطین الیوم از صباح فلسطین و مجلس العراقی –فلوجه از شبکه آفاق به تشخص هیات داوران برگزیده اعلام شدند.

در بخش کودک و انیمیشن سه اثر آی از شبکه کربلا، آخرین فرستاده از شبکه سحر و یومیات مرمر از الایمان به ترتیب جوایز جشنواره را از آن خود کردند.

در بخش برنامه های ترکیبی هیات داوران جوایز را به ترتیب به سه برنامه مشاکل از النعیم، الملف السابع از شبکه آسیا و انت بالعراق از شبکه النجباء اهدا کرد.

در بخش تولیدات رادیویی هفتمین جشنواره اتحاد برنامه عبرت از شبکه معارف در ژانر کلیپ، برنامه شکیلا از شبکه دری در ژانر مستند، خبر و گزارش از شبکه صوت الفلسطین در ژانر خبری، قبل الهاویه از شبکه فرقان در ژانر گفتگو محور، علی صعید متصل از شبکه رای العالم در ژانر ترکیبی و رجال بلاد فارس از شبکه عربی تهران در ژانر نمایشی به عنوان آثار برگزیده تجلیل شد./۹۴۵۶/۱۰۲/ب۲

ارسال نظرات