۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۰۹۵۶۴
در دیدار بسیجیان با آیت‌الله سعیدی مطرح شد:

اساس تفکر بسیج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از بازخورد مثبت معنوی گردهمایی‌ها و نشست‌های تخصصی دوروزه سرحقله‌های صالحین استان قم خبر داد.
سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دیدار جمعی از بسیجیان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگری استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در سالن امام خامنه‌ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش این دیدار در ذیل برنامه‌های نشست سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج استان قم بود؛ بر این اساس تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که بسیجیان باید صیانت کننده راه انقلاب و مبانی ثبت‌شده در وصیت‌نامه شهدا باشند، گفت: بسیجی همواره باید از موقعیت‌های معنوی برای آمادگی خدمت در مسی الهی بهره کافی را ببرد.

گفتنی است که سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در توضیح بیان و علت این دیدار، اظهار داشت: بنیاد شهید از مجموعه‌هایی است که به تدبیر امام خمینی(ره) ایجاد شده است؛ این در حالی است که زمانی امام راحل این دستور را صادر فرمودند که هنوز جنگی علیه سپاه اسلام به وقوع نپیوسته بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در تبیین مأموریت‌های بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگری افزود: کار فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اساس تفکر بسیج را شکل می‌دهد؛ بر این مدار جمعی از مدیران، رؤسا و بسیجیان فعال سر حلقه در حلقه‌های صالحین استان قم از روز گذشته به‌منظور گذراندن دوره‌های بصیرتی و تجدید بیعت با ولایت در شهر قم مستقر شده‌اند.

سرهنگ خزایی از بازخورد مثبت معنوی گردهمایی‌ها و نشست‌های تخصصی دو روزه سرحقله های صالحین استان قم خبر داد و گفت: بهره‌مندی بسیجیان حاضر در این همایش دو روزه از ظرفیت‌های عظیم معنوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران همواره تأمین‌کننده روحیه ایثارگری در مسیر راه حلقه‌های صالحین خواهد بود./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات